Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunde- og barnevennlig campingplass?


Helianthus
 Share

Recommended Posts

Hunde- og barnevennlig campingplass - er det mulig å få både i pose og sekk? :D Vi har fortsatt to uker igjen av ferien, og jeg kunne tenkt meg noen avslappende dager med familien på en campinghytte eller lignende. (Grunnen til tittelen er at et eventuelt opphold blir en sondering for å se om det finnes en hyggelig campingplass hvor vi har lyst på fast plass)

Plassen skal ligge ved vann slik at vi kan fiske og bade, ved fint turterreng og sånn til at vi ikke trenger å være redde for unger og trafikk.

Hytta må ha bra standard .. og innlagt vann og avløp. Luksus er ikke nødvendig, men ikkeno muggsopp i dusjen og sånt. :P

Plassen kan godt ligge ved sjøen, men like gjerne i innlandet .. 1-2 times radius fra Drammen (dvs Buskerud, Vestfold, deler av Oppland, og Akershus.

Forslag til fine steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Kort til Bø sommarland og til skogs. http://www.bocamping.com/

Ellers har vi da Teksten camping. (Eiere har hud selv)

Beverøya camping(100 meter skogen og bading i elva i hvertfall)

Sanda camping( Store palsser for fast plass virker det som, tur med hund rett fra campingen og bading i elva)

Alt er innefor en mil fra BØ sentrum og da har jeg kunn tatt med dem jeg vet noe om. Er flere campingplasser i nærheten

På Sanda vet jeg det er flere som ligger fast som har hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for forslag!

Teksten camping ser kjempefin ut, og har greie priser på hyttene. Stora Lee ser også flott ut, og jeg digger allsang :P Sanda ser også veldig fint ut, så her er det bare å velge og vrake :D

Kom gjerne med flere forslag så jeg får litt å velge i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...