Guest LXT Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2014 Jeg har omtrent ikke brukt det, og nå når jeg rydder så tar det bare opp plass. Det fremstår som omtrent ubrukt, har kun blitt brukt hjemme noen få ganger og ikke blitt dratt med rundt eller stått ute. Bildet er tatt fra nettet, men det er dette bordet jeg har. Skal ta bilde når jeg kommer hjem i dag. Str: 90 x 60cm, med hjul. Pris: Kr 1000,- Kan hentes eller møtes på halvveien et sted i Oslo-området. Gjerne i løpet av helgen. Send PM hvis du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2014 @Belgerpia f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2014 @Belgerpia f.eks? Hun har ikke råd akkurat nå - dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 8. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2014 Er det solgt? Må evt sjekke ut hva galge til et sånt bord koster ettersom jeg har hunder som ikke syntes det er kult å stå stille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts