AnkiogBonita Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Hei. Tenker meg avgårde på utstillinga. Noen som veit hva inngangen koster for voksen / barn evt familie? Finner ikke info på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Hei. Tenker meg avgårde på utstillinga. Noen som veit hva inngangen koster for voksen / barn evt familie? Finner ikke info på nett. Vet ikke, men mener det var 75 i fjor. Tror jeg også måtte betale ekstra for hund og for program. (det var ikke spesielt billig ihvertfall). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Parkering kr. 50,00 Inngang voksen kr. 75,00 Inngang honnør/barn kr. 25 Inngang familie kr. 150,00 Katalog kr. 60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 2. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Takk :-) Da ser man frem til helga :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts