psvino Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Er det noen som vet om det er noe system/rutiner angående slipp på Ekeberg? Eller er det slik at man bare møter opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 På friområdet der så er det bare å komme og gå etter eget ønske, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psvino Skrevet 1. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Ok ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Er det gjerder der? Ellers så gjelder båndtvangen og dere burde være forsiktige så kontrollører ikke oppdager dere, vet at de skal trappe opp kontroller nå i sommerferien, bare så dere er obs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Er det gjerder der? Ellers så gjelder båndtvangen og dere burde være forsiktige så kontrollører ikke oppdager dere, vet at de skal trappe opp kontroller nå i sommerferien, bare så dere er obs Det er ett friområdet ala hundejordet i Frognerparken. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Jeg ville dratt tidlig på dagen, og ikke i helger. På ettermiddagen og i helgene er det ofte veldig fullt. Mye mer trivlig å være sånne plasser når det bare er maks et par andre hunder der, og stressnivået ikke er skyhøyt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Er det gjerder der? Ellers så gjelder båndtvangen og dere burde være forsiktige så kontrollører ikke oppdager dere, vet at de skal trappe opp kontroller nå i sommerferien, bare så dere er obs Gjerder eller ikke har vel ingenting å si så lenge området er regulert til frislipp for hunder. Jeg har gått med hund løs i alle år (jeg tar alltid forbehold ift hvor jeg ferdes), jeg har hunder med liten radius og lite killerinstinkt, jeg har hilst på politimenn midt i båndtvangsperioden flere ganger med løse hunder på slep. Det er litt forskjell på å ferdes der hvor egg klekkes, smådyr ferdes m.m kontra hundejordet i Frognerparken og på Ekeberg gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Gjerder eller ikke har vel ingenting å si så lenge området er regulert til frislipp for hunder. Jeg har gått med hund løs i alle år (jeg tar alltid forbehold ift hvor jeg ferdes), jeg har hunder med liten radius og lite killerinstinkt, jeg har hilst på politimenn midt i båndtvangsperioden flere ganger med løse hunder på slep. Det er litt forskjell på å ferdes der hvor egg klekkes, smådyr ferdes m.m kontra hundejordet i Frognerparken og på Ekeberg gitt. Trekk inn piggene dine, du trenger ikke ta helt av, i alle fall ikke til meg, det gidder jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 4. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2014 Områder i oslo hvor hund kan slippes løs hele året; http://www.bymiljoetaten.oslo.kommune.no/friluftsomrader/hundehold/friomrader_for_hund/ Tror ingen av de (med unntak av den ved fengslet på grønland) er inngjerdet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts