Alzenas Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 På lørdag kom valpis nordover, en herlig krabat som fortsatt står navnløs :-P Så trygg og god valp, gir seg blanker i biler som kjører forbi og ellers det som måtte skje. Syns visst katta er noe merkelig i fasongen, men kanskje ikke så rart da han aldri hadde hilst på katter før han kom hit. Heldigvis har vi en veldig grei katt som tillater nyskjerrige valper som tester ut om hun er en levende pipeleke eller noe annet spennende Vi har valper som er halvsøsken av valpis og var litt spente på hvordan det skulle gå, men av en eller annen merkelig grunn syns mamma Lykke at det er helt greit at også valpis får lov til å ligge i kassa sammen med dem innimellom. Den første natta gikk strålende, han lå i bur i stua og tenkte jeg måtte bare prøve det. Stille var det, og våknet til liv da 3 åringen og jeg sto opp. Rett ut på do, leke litt, og så sove videre. Sett bort fra at han prøvde å kverke forsterkeren til sambo må jeg si han er ganske perfekt Valpis og broren sin: Håper dere liker bildene! Også tar jeg veldig gjerne mot navneforslag til valpis! 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Så nydelig! Det første navnet som dukket opp i hodet mitt var Pluto, faktisk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Liker bildene veldig jeg Kjempefine! Og for en skjønning dere har hentet Måtte le litt når du skrev at han har fått lov til å ligge litt i valpekassa også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Har ikke så mye å komme med, men :wub: ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginaml Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Wow, han var jo bare dødslekker! Første navn jeg tenkte var Chip faktisk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Søting Navneforslag: FAIZ فائز m ArabicMeans "victorious" in Arabic. FARIS فارس m Arabic, Bosnian Means "knight" in Arabic. FIHR m Arabic Means "stone pestle" in Arabic. This was the name of a great-grandfather of Muhammad. FIKRI فكريّ m Arabic Means "intellectual" in Arabic. ISA (1) عيسى m Arabic Arabic form of JESUS KAMAL (1) كمال m ArabicMeans "perfection" in Arabic. MUNIR منير m Arabic Means "bright, shining" in Arabic. RABI ربيع m Arabic Means "springtime" in Arabic. RAFIQ رفيق m Arabic Means either "friend" or "gentle" in Arabic. SAFI صفيّ m Arabic Means "pure" in Arabic. SALIM سليم m Arabic Means "safe", derived from Arabic سلم (salima) "to be safe". SHIHAB شهاب m Arabic Means "shooting star, meteor" in Arabic. SULTAN سلطان m Arabic Means "ruler, king, sultan" in Arabic. YAHYA يحيى m Arabic, Turkish Arabic and Turkish form of Yochanan (see JOHN). ZAIN زين m Arabic Variant transcription of ZAYN ZIA ضياء m ArabicVariant transcription of ZIYA Haha, når jeg først begynner med navneforslag så tar jeg helt av! Jeg syns spesielt Kamal kunne passet han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Faris var et fint navn :-D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Nommin! Liker veldig godt tegningene hans! Og det bildet av dere to var flott! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Smelt! Utroooolig søt! Virkelig! Syns Edvard er et fint navn til han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Auto! Eller Lupus eller Tito 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 30. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Så nydelig Banzar ? hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Må være noe av det vakreste jeg har sett på lenge Begynner virkelig å falle for whippeter jeg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martesofie Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Såå nydelig, ble helt forelska i Whippet jeg nå <3Sent from my iPad using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Tuuusen takk! Den beige lille drømmen min er endelig en realitet... Lillegull er bare så herlig! Idag gikk vi en liten tur ned i boligfeltet og på fotballbanen, og lillegull gikk løs hele turen uten problem. Pissa på rommet til 3 åringen, stjelt ei truse (japp, skitten... MENS vi hadde besøk) og han har smugspist av maten til valpisene på 3 uker. Alt som normal, med andre ord Navn har han også fått etter mye om og men. Det ble Pixel, som i megapixel 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Liker navnet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Så skjønn han er Hvor gammel er han? Liker også navnet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Han er så fin! Digger navnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Så skjønn han er Hvor gammel er han? Liker også navnet Han ble 14 uker i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts