Hundebasillen Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 Jeg er ei trivelig jenta på 22 år fra nord norge :-) Har stor intresse for hund og dyr generelt. Har for tiden 2 hunder, begge blandingshunder. Lotta min første hund på sitt 9ende år bl. av finsk lapphund/lapsk vallhund. Ei hærlig egenrådig tispe med stort mot og tålmodig sjel. Nova er vår andre hund en bl. tispe av boerboel/rottweiler på 1 år og noen måneder. Elendig vokterinnstinkt da hun elsker både barn og voksne. Dårlig på samkjønnsaggresjon da hun elsker andre hunder både tisper og hannhunder ;-) Håper å kunne starte spor med begge jentene og redningsøk av den yngste tispen ;-) Bilder kommer senere, sitter på telefon nå :-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bianka Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 Hei Velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Hei på deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundebasillen Skrevet 18. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2014 Hei! Da var det påtide med litt bilder av mine fine Nova er hunden til høyre da hun var en liten valp ennå, Lotta er den hunden til venstre i bildet Lotta i sine yngre dager, rundt 1 år. Vakre Nova. Nova på fisketur Nova bærer kløv for første gang, før vi gikk til innkjøp av en Amundsen kløv. Lotta i høstsola etter endt stallarbeid med mor Nova har ikke helt dreisen på dette med å bade enda Det var noen bilder av mine flotte dyr 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Velkommen hit! flotte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundebasillen Skrevet 19. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Takker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts