Justisia Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Dersom jeg har riktig flaks, klarer hannen min sammen med sin første utkårede å produsere ei brun lita jente. Hun blir da født i et kull hvor stamtavlenavnene skal begynne på E. Jeg er glad i film, og har pr i dag Cruella De Vil, har hatt ei Jadis, så jeg er litt glad i filmens ikke alltid like koselige karakterer. Hodet mitt er sånn ca ganske tomt for navn til egen valp, til påtenkte to valpekull om et par - tre år, har jeg navn klare alt, men til ei lita frøken - nada! Noen som har tips til meg? Hun vil komme fra Nederland (til neste år en gang) Siter
Justisia Skrevet 25. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Exorsisten. Vil heller ha navn på karakterer i filmer, enn filmtittler. Dessuten er jo jo en exorcist en snill person. Men skal jeg noeng ang kjøre skrekkfilmtema, er dette helt klart et navn som en av valpene kan få. Siter
Fjollebolle Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Du har jo Eris, splidens gudinne som lirket igang trojanerkrigen. Ellers har du jo Evil-Lyn fra He-Man Eve, Envy, Eriru, Emeraude. Fant noen av dem her hvor jeg så etter navn på min valp: http://villains.wikia.com/wiki/Category:Villainesses?sort=alphabetical&display=exhibition, E begynner på side 63. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Skrevet 25. Juni 2014 Kom ikke på noen selv, men google gav en mulig kandidat Mrs. Eleanor Shaw Iselin The Manchurian Candidate (1962), Angela Lansbury “ In 'The Manchurian Candidate' (1963), Angela Lansbury, who you might know from Murder She Wrote, really gave us a villain who is devious, controlling, and downright cruel to whoever stands in her way. So far in the history of film, she is the only villainous that has a incestuous relationship with her son. Lansbury should have won the Best Supporting Actress nomination. ” - stewiec85 1 Siter
Recommended Posts