Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på E (stamtavlenavn)


Justisia
 Share

Recommended Posts

Dersom jeg har riktig flaks, klarer hannen min sammen med sin første utkårede å produsere ei brun lita jente. Hun blir da født i et kull hvor stamtavlenavnene skal begynne på E. Jeg er glad i film, og har pr i dag Cruella De Vil, har hatt ei Jadis, så jeg er litt glad i filmens ikke alltid like koselige karakterer. Hodet mitt er sånn ca ganske tomt for navn til egen valp, til påtenkte to valpekull om et par - tre år, har jeg navn klare alt, men til ei lita frøken - nada!

Noen som har tips til meg?
Hun vil komme fra Nederland (til neste år en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exorsisten.

Vil heller ha navn på karakterer i filmer, enn filmtittler. Dessuten er jo jo en exorcist en snill person.

Men skal jeg noeng ang kjøre skrekkfilmtema, er dette helt klart et navn som en av valpene kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke på noen selv, men google gav en mulig kandidat

Mrs. Eleanor Shaw Iselin
The Manchurian Candidate (1962), Angela Lansbury
“ In 'The Manchurian Candidate' (1963), Angela Lansbury, who you might know from Murder She Wrote, really gave us a villain who is devious, controlling, and downright cruel to whoever stands in her way. So far in the history of film, she is the only villainous that has a incestuous relationship with her son. Lansbury should have won the Best Supporting Actress nomination. ” - stewiec85
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...