Benedicte Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Hvem skal? Jeg tenker å stille Pim den 12. og kanskje den 13. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Stiller på vålerbanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Vi reiser til Sverige og prøver noe nytt... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeg har meldt på begge bikkjene alle tre dagene..Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Hvor finner jeg informasjon om dette? Dommere osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Dag 1: http://ppkn.no/trippel11.07_redigerad-1.pdf Dag 2: http://ppkn.no/12.07.2014NPPK_redigert.pdf Dag 3: http://ppkn.no/trippel13.07_redigerad-2.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Hadde det ikke vært for at jeg har jobbhelg Jeg er jo på de kantene den 10 juli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Hadde det ikke vært for at jeg har jobbhelg Jeg er jo på de kantene den 10 juli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Takk for info! Da har jeg rett og slett meldt på begge gutta for lørdagen og søndagen og tak over hodet har vi fått bare tre minutter fra utstillingsområdet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 17. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Takk for info! Da har jeg rett og slett meldt på begge gutta for lørdagen og søndagen og tak over hodet har vi fått bare tre minutter fra utstillingsområdet Åh, så moro! Da ses vi kanskje der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Ja det hadde vært koselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Takk for info! Da har jeg rett og slett meldt på begge gutta for lørdagen og søndagen og tak over hodet har vi fått bare tre minutter fra utstillingsområdet Åh, så koselig! Da titter jeg nok innom for å hilse på Jeg har besøk av Lillehammer-jentene den helgen (Postgirobygget på lørdagen i Langesund) - men skal nok få kikket innom en dag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeg har meldt på Santos, Sasha og Cajsa. Cajsa skal debutere som junior. Blir 9mnd på dagen, fredagen. Så det skal bli spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Jeg skal stille lørdag og søndag. Håper på flott vær og god stemning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Åh, så koselig! Da titter jeg nok innom for å hilse på Jeg har besøk av Lillehammer-jentene den helgen (Postgirobygget på lørdagen i Langesund) - men skal nok få kikket innom en dag Det blir kjekt å se deg igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Jeg vil, vil, vil.. Men er det sånn at det alltids finnes en sonis å dumpe ungen på når jeg skal i ringen eller? Yari står for championat evt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Smart som jeg er bestilte jeg flybillett nordover den tiende uten å sjekke terminlista hos NKK. Curses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Noen som kan og har lyst å være skriver denne helgen så er vi på jakt etter det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2014 Noen som kan og har lyst å være skriver denne helgen så er vi på jakt etter det. @SoppenCamilla ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Noen som kan og har lyst å være skriver denne helgen så er vi på jakt etter det. @SoppenCamilla ? Jeg er hjemme, og er ledig, men jeg vil vite mer om det før jeg sier ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2014 Jeg har meldt på Yari Lørdag og Søndag. Slapp Fredag, da Shiba ikke får stille den dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Jeg har meldt på Yari Lørdag og Søndag. Slapp Fredag, da Shiba ikke får stille den dagen. Ikke? De står da i annonsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Ikke? De står da i annonsen? Nei, de får ikke det. Det står i annonsen, men det var visst en feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2014 NMHK og Myndeklubben har åpnet opp for sideraser på denne utstillingen. Ny påmeldingsfrister er 23 og 27 juni. @SoppenCamilla ? Hipphurra SoppenCamilla kan! Kjempe bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2014 Begge jentene våre Alva og Luna er meldt på alle 3 dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts