Gå til innhold
Hundesonen.no

Frakte vugge Bergen - Oslo/Nøtterøy for meg?


ida
 Share

Recommended Posts

En nevø i Bergen er ferdig med å bruke familievuggen. Nå er Ane den neste som venter barn med termin rundt 20 juli. De vil så gjenre ha vuggen i hus før den tid, men det er langt å reise til Bergen for en vugge. Litt umulig med storemagen, også :) Noen som kan hjelpe? Betaler selvsagt litt for bryet!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nevø i Bergen er ferdig med å bruke familievuggen. Nå er Ane den neste som venter barn med termin rundt 20 juli. De vil så gjenre ha vuggen i hus før den tid, men det er langt å reise til Bergen for en vugge. Litt umulig med storemagen, også :) Noen som kan hjelpe? Betaler selvsagt litt for bryet!.

Jeg kan sikkert ta den med for deg. Skal til Bergen før vi reiser østover (7. juli reiser vi) og skal sikkert en tur til Oslo i løpet av de to ukene vi er østover. Med mindre det er en sånn supersvær vugge vi ikke får plass til ved siden av hundeburet. Har du mål?

Edit: snakker med deg på face :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert ta den med for deg. Skal til Bergen før vi reiser østover (7. juli reiser vi) og skal sikkert en tur til Oslo i løpet av de to ukene vi er østover. Med mindre det er en sånn supersvær vugge vi ikke får plass til ved siden av hundeburet. Har du mål?

Edit: snakker med deg på face :)

:D:D :D :D:D:D:D:D:D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir helt krise så er vi vel flere som kommer fra Bergen og østlandet og møtes på Hemsedal, så med litt logistikk kan vi nok få den fram. Jeg kan i hvert fall bidra, men jeg er ikke tilbake på østlandet før rundt 20. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...