Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke - hvilken dag?


simira
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Guest Belgerpia

Sånn litt på siden, er det noen her som føler seg kallet til å stille en tervetott på Bjerke?
Grei gutt, litt mer energi enn han strengt tatt trenger, men elsker alt med puls.
Jeg skal antagelig jobbe ene dagen og gå elev andre dagen, så da blir det lite tid til visning av hund. Og om jeg ikke får handler på han så bare trekker jeg han nå før fristen går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn litt på siden, er det noen her som føler seg kallet til å stille en tervetott på Bjerke?

Grei gutt, litt mer energi enn han strengt tatt trenger, men elsker alt med puls.

Jeg skal antagelig jobbe ene dagen og gå elev andre dagen, så da blir det lite tid til visning av hund. Og om jeg ikke får handler på han så bare trekker jeg han nå før fristen går ut.

Jeg kan, om du vil :) Fine Noah.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg kan, om du vil :) Fine Noah.

:)

Strålende :)

Stiller du Collie der? I så fall så skal jeg forsøke å få de til å legge oppmøtetidene sånn at det ikke kolliderer (med mindre de går for samme dommer, da er det ikke noe problem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har både blitt blind og dum etter at NKK la om sidene sine (som jeg forøvrig syns er like dårlige som de forrige), men jeg finner ikke noen dommerliste for NKK Bjerke jeg. Jeg er forholdsvis sikker på at gruppe 1 og gruppe 9 går på lørdag, men siden jeg som nevnt er både blind og dum, så finner jeg ikke noe som bekrefter det, så da spør jeg her. Jeg husker riktig, sant?

(Og ja, jeg blir små-irritert over at jeg ikke finner det. Hvem som dømte på Harstad, Bø, Krisitiansand og Drammen er der, men jeg ser hverken Bjerke eller Oslo noe sted.. Og linkene over funker ikke lenger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg har både blitt blind og dum etter at NKK la om sidene sine (som jeg forøvrig syns er like dårlige som de forrige), men jeg finner ikke noen dommerliste for NKK Bjerke jeg. Jeg er forholdsvis sikker på at gruppe 1 og gruppe 9 går på lørdag, men siden jeg som nevnt er både blind og dum, så finner jeg ikke noe som bekrefter det, så da spør jeg her. Jeg husker riktig, sant?

(Og ja, jeg blir små-irritert over at jeg ikke finner det. Hvem som dømte på Harstad, Bø, Krisitiansand og Drammen er der, men jeg ser hverken Bjerke eller Oslo noe sted.. Og linkene over funker ikke lenger)

Dommerliste Bjerke

http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteOslo2014.pdf

Dommerliste Harstad

http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/Dommerlisteannonse-Harstad9.pdf

Link til dommerlister ligger nederst på forsiden, og på høyre side der ligger link til alle dommerlistene.

De ligger for øvrig fullstendig i hytt og gevær da..... ikke så lekkert kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommerliste Bjerke

http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteOslo2014.pdf

Dommerliste Harstad

http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/Dommerlisteannonse-Harstad9.pdf

Link til dommerlister ligger nederst på forsiden, og på høyre side der ligger link til alle dommerlistene.

De ligger for øvrig fullstendig i hytt og gevær da.... ikke så lekkert kanskje

Bare sånn helt OT: Stakkars deg, men det er liksom så lett å bare spørre deg her da, men altså - hvorfor har man skrevet dommerlisteANNONSE på linkene? Holder det ikke med dommerliste? Hadde ordet vært kortere ville sorteringen sett litt bedre ut også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Bare sånn helt OT: Stakkars deg, men det er liksom så lett å bare spørre deg her da, men altså - hvorfor har man skrevet dommerlisteANNONSE på linkene? Holder det ikke med dommerliste? Hadde ordet vært kortere ville sorteringen sett litt bedre ut også :).

Aner ikke - jeg synes det er ser innmari klønete ut selv, sender det videre til Anne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt mitt første aspirantarbeid på sheltie :frantics: , og samtidig spurt pent om kanskje AK eller aussie kan la være å kollidere med dem, så jeg rekker et elevarbeid i tillegg.

oooh :-) stilig om du er elev på AK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...