simira Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Hvordan finner jeg ut hvilken dag dachsene stilles? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 På dommerlisten: http://web2.nkk.no/aktiviteter/utstilling/dommerlister/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Takk. Spørs om jeg må stille dachs da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Sånn litt på siden, er det noen her som føler seg kallet til å stille en tervetott på Bjerke? Grei gutt, litt mer energi enn han strengt tatt trenger, men elsker alt med puls. Jeg skal antagelig jobbe ene dagen og gå elev andre dagen, så da blir det lite tid til visning av hund. Og om jeg ikke får handler på han så bare trekker jeg han nå før fristen går ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Sånn litt på siden, er det noen her som føler seg kallet til å stille en tervetott på Bjerke? Grei gutt, litt mer energi enn han strengt tatt trenger, men elsker alt med puls. Jeg skal antagelig jobbe ene dagen og gå elev andre dagen, så da blir det lite tid til visning av hund. Og om jeg ikke får handler på han så bare trekker jeg han nå før fristen går ut. Jeg kan, om du vil Fine Noah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Jeg kan, om du vil Fine Noah. Strålende Stiller du Collie der? I så fall så skal jeg forsøke å få de til å legge oppmøtetidene sånn at det ikke kolliderer (med mindre de går for samme dommer, da er det ikke noe problem) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Strålende Stiller du Collie der? I så fall så skal jeg forsøke å få de til å legge oppmøtetidene sånn at det ikke kolliderer (med mindre de går for samme dommer, da er det ikke noe problem) Ja, kortis bare, ikke langhår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 1. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2014 Ja, kortis bare, ikke langhår OK, da skal jeg snike en lapp inn til damene som ordner sånn at det ikke krasjer. Du er en engel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Jeg har både blitt blind og dum etter at NKK la om sidene sine (som jeg forøvrig syns er like dårlige som de forrige), men jeg finner ikke noen dommerliste for NKK Bjerke jeg. Jeg er forholdsvis sikker på at gruppe 1 og gruppe 9 går på lørdag, men siden jeg som nevnt er både blind og dum, så finner jeg ikke noe som bekrefter det, så da spør jeg her. Jeg husker riktig, sant? (Og ja, jeg blir små-irritert over at jeg ikke finner det. Hvem som dømte på Harstad, Bø, Krisitiansand og Drammen er der, men jeg ser hverken Bjerke eller Oslo noe sted.. Og linkene over funker ikke lenger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Jeg har både blitt blind og dum etter at NKK la om sidene sine (som jeg forøvrig syns er like dårlige som de forrige), men jeg finner ikke noen dommerliste for NKK Bjerke jeg. Jeg er forholdsvis sikker på at gruppe 1 og gruppe 9 går på lørdag, men siden jeg som nevnt er både blind og dum, så finner jeg ikke noe som bekrefter det, så da spør jeg her. Jeg husker riktig, sant? (Og ja, jeg blir små-irritert over at jeg ikke finner det. Hvem som dømte på Harstad, Bø, Krisitiansand og Drammen er der, men jeg ser hverken Bjerke eller Oslo noe sted.. Og linkene over funker ikke lenger) Dommerliste Bjerke http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteOslo2014.pdf Dommerliste Harstad http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/Dommerlisteannonse-Harstad9.pdf Link til dommerlister ligger nederst på forsiden, og på høyre side der ligger link til alle dommerlistene. De ligger for øvrig fullstendig i hytt og gevær da..... ikke så lekkert kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Gruppe 1 er på lørdag :-) samme med gruppe 6. Har meldt på Kelpie :-D ikke dalmis da dommeren er heeelt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Jeg gleder meg! Har vi laget en egen Bjerke-tråd enda? Jeg har meldt på Tia for første gang i veteran (hun blir 8 år dagen før) og Pim i championklasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Dommerliste Bjerke http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteOslo2014.pdf Dommerliste Harstad http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/Dommerlisteannonse-Harstad9.pdf Link til dommerlister ligger nederst på forsiden, og på høyre side der ligger link til alle dommerlistene. De ligger for øvrig fullstendig i hytt og gevær da.... ikke så lekkert kanskje Bare sånn helt OT: Stakkars deg, men det er liksom så lett å bare spørre deg her da, men altså - hvorfor har man skrevet dommerlisteANNONSE på linkene? Holder det ikke med dommerliste? Hadde ordet vært kortere ville sorteringen sett litt bedre ut også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Bare sånn helt OT: Stakkars deg, men det er liksom så lett å bare spørre deg her da, men altså - hvorfor har man skrevet dommerlisteANNONSE på linkene? Holder det ikke med dommerliste? Hadde ordet vært kortere ville sorteringen sett litt bedre ut også . Aner ikke - jeg synes det er ser innmari klønete ut selv, sender det videre til Anne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Ja her ble det slengt på 2stk igår. Cajsa i juniorklasse og hennes far i championklassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 @2ne - da er dommerlister i rett ordning i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 @2ne - da er dommerlister i rett ordning i alle fall Flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Jeg har søkt mitt første aspirantarbeid på sheltie , og samtidig spurt pent om kanskje AK eller aussie kan la være å kollidere med dem, så jeg rekker et elevarbeid i tillegg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2014 Jeg har søkt mitt første aspirantarbeid på sheltie , og samtidig spurt pent om kanskje AK eller aussie kan la være å kollidere med dem, så jeg rekker et elevarbeid i tillegg. oooh :-) stilig om du er elev på AK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts