Gå til innhold
Hundesonen.no

På tide å si hei!

Ludde

Recommended Posts

Har luska litt rundt her noen uker, for å gjøre meg kjent, men nå er det vel på sin plass å si hei :P

Jeg heter Åse (grunnen til nicket Ludde er bare at jeg heter det på et annet forum, og gammel vane er vond å vende)

Jeg er bor i Oslo, sammen med min lille dvergschnauzer på 6 mnd. Hun er jo selvfølgelig verdens vakreste i mine øyne :P

Hun er stort sett fryktelig snill og grei til å være valp, men har imot min vilje utviklet seg til å bli en fryktelig flink vakthund. Når vi bor i første etasje i en blokk og hun vil varsle meg om alle som går forbi i trappa, kan du tenke deg vi har det ganske travelt. Men vi jobber med saken og satser på fredligere tider i fremtiden (ev. kan jeg jo be naboene liste seg forbi :wink: )

Vi begynte på kurs denne uka, og det var deilig å komme i gang med litt organisert trening. Hadde selvfølgelig store ambisjoner om å være superflink når jeg fikk valp i hus, og minimum lære inn alle grunnferdigheter første uka :roll: men sannheten er at vi stort sett bare har kosa oss!

Legger ved noen bilder av henne. På bildet der hun ligger i gresset er hun bare 8 uker. Og snøbilde er tatt i desember. Nå ser hun ganske annerledes ut, for hun var til sin første trimming for noen dager siden. Så nå er jeg den stolte eier av en nakenschnauzer!

2.jpg

1.jpg

msnkrystall.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...