SoppenCamilla Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Har noen vært her, eller? NKK er ikke noe flinke til å legge ut resultater. Edit: er det ikke før i morgen? Men hvorfor er det ikke to dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 14. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Det er Tromsø hundeklubb som arrangerer i dag, og NKK i morra. Derfor finner du ingen resultater, men det ligger noen i tråden for utstillinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Ja, fikk vite dette rett etter at jeg trykka på post! Jaja, da ligger tråden her til i morgen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Ser at den norskoppdrettede finske lapphunden Ukkonen av Vintervidda ble BIG1 i gruppe 5 i dag Hans andre BIG1 på NKK-utstilling, bare 2 år og noen uker gammel er han nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Han er så fin! Herremingud så fin. Hadde han fått plass i lomma og jeg hadde kommrt nært nok hadde han blutt tromsøværing Bedritne dager værmessig men fornøyd med ex begge dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Hyggelig at det for en gangs skyld var en lokalt boende hund som vant BIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Hyggelig at det for en gangs skyld var en lokalt boende hund som vant BIS Hvem ble BIS ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Han er så fin! Herremingud så fin. Hadde han fått plass i lomma og jeg hadde kommrt nært nok hadde han blutt tromsøværing Bedritne dager værmessig men fornøyd med ex begge dagene. Trivelig er han og ikke møtt på et års tid da, men veldig trivelig hund da Kjenner kullbroren godt, han bor hos oppdretter og han skal jeg dra og besøke ca nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Hvem ble BIS ? En newfoundlender fra ramfjorden. No idea hvem, så bare på resultlista til NKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Hvem ble BIS ? http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=10163&UTID=141007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 I går ble det også "hjemmeseier" til Tromsø. Eb cocker spaniel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Så bra Vi kom ikke så langt idag, kun exc.JK og 2.JKK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Trivelig er han og ikke møtt på et års tid da, men veldig trivelig hund da Kjenner kullbroren godt, han bor hos oppdretter og han skal jeg dra og besøke ca nå Møtte Ukko i april, tvers gjennom herlig hund! Lapinlumon Ilo, pappa til kullet vi skal ha valp fra vant unghundklassen med CK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Iben vant BIR og BIG valp i dag Sent fra min C6903 via Tapatalk 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Da så vi deg! Gratulerer med BIR OG BIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Så bra Vi kom ikke så langt idag, kun exc.JK og 2.JKK EX er jo kjempebra. Vi ble 3 beste juniorgutt. Tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Da så vi deg! Gratulerer med BIR OG BIG! Takker Sent fra min C6903 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 EX er jo kjempebra. Vi ble 3 beste juniorgutt. Tror jeg. Joda, er fornøyd med EX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 EX er jo kjempebra. Vi ble 3 beste juniorgutt. Tror jeg. Så det var deg ja! Vi var rett bak dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Det var meg og sprellemannen min ja! Hvordan gikk det med dere i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Blei en blå sløyfe og 4. på oss i dag, men jeg er fornøyd jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts