Gå til innhold
Hundesonen.no

Juni lønning og feriepenger


Chako
 Share

Recommended Posts

Noen som kan svare på hvordan dette fungerer i kommunal barnehage? Kontakten min går ut i juli, men jeg er trekt feriepenger. Er bare en vikariat jeg har hatt. Utbetalt null denne måneden. Får jeg da disse pengene neste måned? Skal jo ikke trekkes for en ferie jeg ikke har. ..

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan svare på hvordan dette fungerer i kommunal barnehage? Kontakten min går ut i juli, men jeg er trekt feriepenger. Er bare en vikariat jeg har hatt. Utbetalt null denne måneden. Får jeg da disse pengene neste måned? Skal jo ikke trekkes for en ferie jeg ikke har. ..

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

om det er penger som er trekt i år får du de neste år. om det er penger som ble trekt i 2013 får du de denne mnd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke penger i går. Det var vist fordi de trakk hele lønningen som feriepenger, som jeg da skal ha utbetalt i ferie (i september). Grusomt irriterende at de ikke gir beskjed om det på forhånd. (Jobber i kommune)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme har skjedd med meg ett år...syyykt kjipt, og ble et himla styr da sjefen nekta å betale meg.... Håper du får orden på det.... Den vanlige lønna di må du jo få dersom du ikke skal ha ferie, og når du slutter kan du jo få ut neste års feriepenger om du vil, med da må du vel skatte av det... Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skjønner jeg. Men hva med lønningen? Den er også trekt - pga ferie.

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

kontakt lønn, du har rett på penger siden du faktisk jobber, er bare om du har ferie du ikke skal ha penger...

samme holdt på å skje med meg (jobber i fylket), men siden jeg da hadde fått minuslønn denne måneden fanget heldigvis lønnskontoret det opp..

det vil bli trekt penger av denne lønnen også som du får utbetalt til neste år som feriepenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke ha ferie skal du ha lønn, men jeg tipper de som kjører lønninger hos dere har trekt i lønna hos alle, for de aller fleste skal jo ha ferie. Ta kontakt med lønn/personal, så får du nok lønna di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...