Silje Lian Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Hei hundevenner. Jeg ønsker å kjøpe et bur til min flat coated retriver siden vi skal flytte til nederland i 6 mnd. Er det noen her som selger eller vil låne bort et til jul i det minste. Tror jeg må ha minst et L bur om ikke XL. Helst på østlandet, så det går ann å hente eller møtes håper dere vet om noe. Tusen takk. //Silje og Nabbi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Sjekket finn.no? Pleier ligge en del der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Du må nok ha xl Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Lian Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Sjekket finn.no? Pleier ligge en del der takk for tipset, ja har sett endel der, men de er relativt langt unna. mange i Trondheims området. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Lian Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Du må nok ha xl Sent from my iPhone using Tapatalk Ja hun er 100 cm lang så tror nok XL er best ja. kjedelig om jeg må kjøpe nytt på flyplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Flatten min er i alle fall ganske stor, men det er en hannhund, men jeg tipper du må ha XL, ikke noe mindre, i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Lian Skrevet 3. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 Flatten min er i alle fall ganske stor, men det er en hannhund, men jeg tipper du må ha XL, ikke noe mindre, i alle fall. ja leter iherdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 Har L til min, og det er lite i høyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts