MaritaS Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Matmor har eksamen i Food Hygiene på tirsdag, så hun er fryktelig kjedelig om dagen, men tok seg altså tid til å dra fram mobilen en gang i timen for bilder (pluss alle gangene ekstra hun dro den fram for å ta bilde av oss..) Klokka 8 (Ja, hun liker å sove) Litt selskap i sengen er helt greit: Klokka 9 - matmor har dusjet og er klar for å ta oss med ut: Klokka 10-ish - FROKOST Klokka 11 - lesedagen har startet og kaffen er klar. Smaker bedre i ti-på-topp skrytekoppen: Klokka 12 - matmor satt og stirret i veggen og kom fram til at det hun trengte var blåbær, så her har hun akkurat vært på butikken. Ungarn er veldig stille på søndager, matmors teori er at alle er i kirka fordi den bråker sånn hver søndag at de drar dit for å få den til å være stille. Klokka 13 - Back in business Er det plass til meg også?: 14 - Viktig å endre leseplass. Saccosekken (Bluppen) er et fint sted å lese fra: 15 - Store hunder kan brukes til mye rart: 16 er vi ute og lufter oss og matmor har ikke med seg mobilen. Men 17 er vi tilbake og da ser vi slik ut: 18 - En episode white collar mens man spiser pizza 19 - *sukk* 20 - Kuma sjekker om det er mat i skåla, det var det ikke så da måtte jeg fylle på. Spenning i hverdagen. 21 - Nå gidder jeg ikke mer og ser et par episoder til av white collar før jeg legger meg. Guttene tar kveldsvasken: 5 Siter
ChristinB Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Den brindle er så fin og spesiell i fargen. Hva er det for rase? Siter
MaritaS Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Den brindle er så fin og spesiell i fargen. Hva er det for rase? Takk for det ? Han er en akita ♡ Siter
roxie88 Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Skjønner de synes det er kjedelig med eksamenslesning men synes du er flink student - lykke til på eksamen! Og de hundene dine ser bare så skjønne og herlige ut Siter
Aslan Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Skrevet 2. Juni 2014 Lykke til på eksamen! Du er alltid så flink til å studere på efitene dine Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Gullgutan, altså! Håper eksamen gikk bra! Siter
ChristinB Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Takk for det Han er en akita ♡ Var det jeg trodde, men har aldri sett uten maske og/eller hvitt i fjeset Siter
Cavalierflat Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Fine lesekompiser det der da Lykke til på eksamen! Siter
Recommended Posts