Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp som spiser mye gress.. og kaster opp mye.


Recommended Posts

Hvor ofte får han mat? Når Leo var mindre og hoppet over måltider kastet han ofte opp magesyre, slim og skum, da ble det for lang tid i mellom han spiste. Men spiste han regelmessig kastet han ikke opp. Kaster han opp rett etter at han har spist gress? Leo blir en drøvtygger på denne tiden av året, han koser seg med å spise gress, han kaster ikke opp av de. De få gangene han har gjort det har det vært en mye mer hyppig og intens spising av gress og han har kastet opp rett etter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får mat to ganger om dagen...

Det er så rart at han er så glad i gress, han går jo helt bananas ute i hagen. Gjør det også rett etter at han har spist..

Han får mat to ganger om dagen...

Det er så rart at han er så glad i gress, han går jo helt bananas ute i hagen. Gjør det også rett etter at han har spist..

Men kaster han opp rett etter han har spist gress? Eller rett etter han har spist mat elker drukket? Som sagt min kan stå og spise gress leeeeenge, han gjør det fordi det tydeligvis er godt, og kaster ikke opp av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser mye gress her også, det er ikke uvanlig. Men ville kanskje sjekket med vet for å være sikker. Mine kan spise mer gress om de har spist noe de ikke skal, og har vondt i magen. Men det er ikke uvanlig, jeg ville ikke stresset på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være han er sulten.. Min på 9 uker får en neve/litt mindre fire ganger om dagen.. han spiser så klart ikke opp alt vær gang men da er vi sikkre på at han ikke er sulten. Han får rundt 07:00 tiden, så får han mellom 11-12:00 tiden, treddemåltid får han rundt 17-18 også får han siste når vi legger oss, som er litt forskjellig :) Bare ett tips :D Valper skal spiste ofte og lite/passe så kan hende han bare spiser for lite . :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...