Gå til innhold
Hundesonen.no

Genser

charlotte

Recommended Posts

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei!  I dag hadde jeg et uoppmerksomt øyeblikk, og den yngste hunden i huset forsynte seg fra søppelbøtta… Vi hadde små kyllingklubber til middag, og plutselig sto han å gnagde på et bein…. Han har tygget av den ene enden på beinet, og rakk å svelge før jeg fikk tatt han. Det er en liten hund(ca 3 kg) og 1 år gammel.. Han går på allergifôr og tåler jo ikke kylling(så diare får han uansett i dag)  Har hørt at hunder aldri skal få varmebehandlet bein, og hvertfall ikke kylling. Vetrinær sier at jeg bare må overvåke og se om det går fint…. Jeg blir jo dritnervøs, for å si det mildt.  Noen med erfaring som kan fortelle meg hva jeg skal se etter, om det plutselig skulle gå galt? 
    • Pomeranian har egen klubb: http://www.norskpomklubb.no/
    • Jeg anbefaler dere å gå via raseklubben, de bør ha en oversikt over tilgjengelige hannhunder som er helsetestet. Det er vel Norsk Miniatyrhundklubb som gjelder for pomeranian tror jeg.
    • Hei .Vi søker etter en sunn og frisk pomerian hannhund for parring. Ønsker at den er testet for arvelige sykdommer. Ser frem mot en hyggelig prat. 
    • Ikke så mye nytt. Det har vært mindre av det som er dårlig og mer av det som er bra. Morsomt er at Ede er så stolt av å mestre trapper nå, han vil gjerne gå alle de små trappene han ser, og han bykser opp lange trapper med en sånn iver, jeg er redd for å ødelegge mestringsfølelsen han med å holde ham tilbake så han sklir og får vondt i en klo igjen, hvilket var hva som initierte hele problemet i utgangspunktet.  The Stairmaster tok seg tid til å posere for fotografen på en trapp han har erobret, på tross av å ha iskremsjappa i sikte. Pride > gluttony. Det er tross alt den måneden. Dydsposering er bra i portfolioen, har han hørt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...