LinL Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Dere, jeg har så lyst til å se både frost og despicable me 2, men jeg vil se de på engelsk, skjønner bare ikke hvordan jeg fikser det? Red; på iTunes altså. Kjøper eller leier på iTunes Siter
Mud Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 Dere, jeg har så lyst til å se både frost og despicable me 2, men jeg vil se de på engelsk, skjønner bare ikke hvordan jeg fikser det? vi kjøpte frozen på dvd og kan velge språk? Siter
LinL Skrevet 18. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2014 vi kjøpte frozen på dvd og kan velge språk? Jeg tenker på iTunes Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.