Shlush Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Etter sist konkurranse innser jeg at jeg er skikkelig dårlig på å kaste apporten :-P Jeg prøver å kaste apporten rett frem, noe som er mest praktisk med tanke på apport over hinder, men hver gang kaster jeg apporten. Den lander på en bra plass for så å sprette mange meter sideveis, hehe. noen gode tips for kasteteknikk her?? Jeg har selvsagt trent apport over hinder med apport på sidene og at hunden skal hoppe hver gang. men av en eller annen grunn så er dette glemt når vi kommer på konk! :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Kjenner meg igjen i alt du skriver her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Fra fiske og helt sikekrt annet kast så har det ofte med handlettet å fgjøre om vi spinner eller hiver p skrø eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Om du holder apporten i ene "klumpen" og rett fremover/nedover og kaster rett frem så pleier den i verste fall å sprette frem på samme linja. Vanskelig å forklare, men kan filme om ikke flere kommer med noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Om du holder apporten i ene "klumpen" og rett fremover/nedover og kaster rett frem så pleier den i verste fall å sprette frem på samme linja. Vanskelig å forklare, men kan filme om ikke flere kommer med noe. Jeg og holder i klumpen, mest fordi Harly plukker så veldig mye penere når han må vende litt opp før opptaket. Om apporten kastes slik at den kan plukkes direkte opp uten å begynne å svinge så jaktes og stemples det grundig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Jeg og holder i klumpen, mest fordi Harly plukker så veldig mye penere når han må vende litt opp før opptaket. Om apporten kastes slik at den kan plukkes direkte opp uten å begynne å svinge så jaktes og stemples det grundig Det er jeg helt enig i. Plukket jo opp dette på Hemsedal kurset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Jeg skal snart begynne å tørrtrene på å kaste apporten I IPO må vi jo til og med kaste den over et møne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Jeg skal snart begynne å tørrtrene på å kaste apporten I IPO må vi jo til og med kaste den over et møne der har jeg sett en fin film med ei som pælmer i mønet og får den i retur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 der har jeg sett en fin film med ei som pælmer i mønet og får den i retur på NM i fjor så sto ei venninne av meg å tørrtrente på å kaste over samboeren sin, da hun er en mester på å kaste den rett i mønet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 på NM i fjor så sto ei venninne av meg å tørrtrente på å kaste over samboeren sin, da hun er en mester på å kaste den rett i mønet Jeg hadde ikke likt å være samboeren da... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Jeg sto en hel sommer å trente på å kaste apporten over mønet, det gikk så bra. Da jeg startet gikk den i mønet sju- ja 7 ganger før den kom over... Så mye for trening..Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Åh hjelpes meg som jeg ler av denne tråden, og innser at jeg aldri kan ha meg konkurransehund, jeg kan ikke kaste om det så står om livet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts