SandraNH Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Heisann! Norske Redningshunder er desverre fri for bringkobbel av liten størrelse, og det kan vistnok ta lang tid før de kommer inn på lager igjen. Noen som har et lite de ønsker å selge meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Hvis du ikke finner fra privatperson så har NBF bringkobbel (lite og vanlig) i sin nettbutikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 7. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Takk for info Det er vel akkurat samme bringkobblene ikke sant? Vet du om jeg som ikke er medlem i NBF, får bestilt derfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Takk for info Det er vel akkurat samme bringkobblene ikke sant? Vet du om jeg som ikke er medlem i NBF, får bestilt derfra? Hvis det er det standard BI-2-kobbelet, så ja. Jeg fikk bestilt uten å være medlem iallefall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 7. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Tusen takk! Jeg skal få prøve et lite bringkobbel imorgen, så er jeg sikker på at størrelsen blir rett før jeg bestiller derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts