Gå til innhold
Hundesonen.no

sant, eller??

henrikke

Recommended Posts

Skrevet

å fyttigrisen!!! er det derfor jeg hører så rart :) ?

fluer ka legge EGG i ørene :-o hjelpe meg. vi har husfluer her, enn viss den henter koffertene sine å flytter inni ØRET mitt :):) ?

Skrevet

Aha! Enda en grunn for at jeg skal fortsette å hoppe på alle edderkopper jeg ser! :)

Guest Hyper_Bærta
Skrevet
Aha! Enda en grunn for at jeg skal fortsette å hoppe på alle edderkopper jeg ser! :)

Nei, IKKE gjør det......Da komemr Gunnar og tar deg :-o Den helsprøe Vikaren=P

Skrevet

Ja...sånne som Gunnar vet vi Steinerskole folka ALT om,er jo BARE sånne lærere på skolen.

Vi hadde faktisk en lærer som holdt på å ta livet av en elev fordi eleven knuste en stein,læreren var geolog! :):)

BARE TULLER!!!

Skrevet

Nei, IKKE gjør det......Da komemr Gunnar og tar deg :-o Den helsprøe Vikaren=P

Hahaha :) Da er det bare å løpe for livet, det er sikkert!

Ah, elsker den filmen!

Skrevet
Noen sa til meg at man svelger gjennomsnittlig 8 edderkopper om natta i løpet av et år...

uuhh ekkelt løpe å køpe seg myggnetting til å ha over sengen med en gang.... :thumbs:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Off :lol::lol:

Det sies at man svelger i gjennomsnitt 8 edderkopper i livet. Når man såver kryper de inn i munnen fordi det er fuktig og varmt der <_< Dette klarer man ikke å styre selv heller :icon_redface: Ekkle skapninger :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Off :(;)

Det sies at man svelger i gjennomsnitt 8 edderkopper i livet. Når man såver kryper de inn i munnen fordi det er fuktig og varmt der <_< Dette klarer man ikke å styre selv heller :) Ekkle skapninger :(

Æsj!

Sånn må du ikke si!!!!!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...