Gå til innhold
Hundesonen.no

sant, eller??

henrikke

Recommended Posts

Skrevet

å fyttigrisen!!! er det derfor jeg hører så rart :) ?

fluer ka legge EGG i ørene :-o hjelpe meg. vi har husfluer her, enn viss den henter koffertene sine å flytter inni ØRET mitt :):) ?

Skrevet

Aha! Enda en grunn for at jeg skal fortsette å hoppe på alle edderkopper jeg ser! :)

Guest Hyper_Bærta
Skrevet
Aha! Enda en grunn for at jeg skal fortsette å hoppe på alle edderkopper jeg ser! :)

Nei, IKKE gjør det......Da komemr Gunnar og tar deg :-o Den helsprøe Vikaren=P

Skrevet

Ja...sånne som Gunnar vet vi Steinerskole folka ALT om,er jo BARE sånne lærere på skolen.

Vi hadde faktisk en lærer som holdt på å ta livet av en elev fordi eleven knuste en stein,læreren var geolog! :):)

BARE TULLER!!!

Skrevet

Nei, IKKE gjør det......Da komemr Gunnar og tar deg :-o Den helsprøe Vikaren=P

Hahaha :) Da er det bare å løpe for livet, det er sikkert!

Ah, elsker den filmen!

Skrevet
Noen sa til meg at man svelger gjennomsnittlig 8 edderkopper om natta i løpet av et år...

uuhh ekkelt løpe å køpe seg myggnetting til å ha over sengen med en gang.... :thumbs:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Off :lol::lol:

Det sies at man svelger i gjennomsnitt 8 edderkopper i livet. Når man såver kryper de inn i munnen fordi det er fuktig og varmt der <_< Dette klarer man ikke å styre selv heller :icon_redface: Ekkle skapninger :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Off :(;)

Det sies at man svelger i gjennomsnitt 8 edderkopper i livet. Når man såver kryper de inn i munnen fordi det er fuktig og varmt der <_< Dette klarer man ikke å styre selv heller :) Ekkle skapninger :(

Æsj!

Sånn må du ikke si!!!!!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...