SynneWoll Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Heihei! Har vært her inne en stund og lest litt rundt, så kan vel ta å presentere meg Jeg heter Synne, og bor i Øygarden, utenfor Bergen. Her jeg og min samboer nettopp kjøpt hus, langt på landet. Så her stortrives vi godt med våre to katter, Mira og Steffen, og snart ett nytt tilskudd i familien! Vi skal hente en Gordon Setter hannvalp på fredag, og gleder oss masse. Dette er min første hund, har alltid gått tur og vært rundt hunder siden jeg var liten, og nå når vi endelig eier vårt egent hus, var det vel på tide. Samboeren har selv hatt Gordon setter og andre hunder før, så dette skal gå bra Er vel ikke noen flere i Bergens området her inne, som har Gordon Setter? Hørte at den en av kullsøskene skulle til Sotra, som da ikke er langt fra meg Her er da Tiko: Dere må bergene dere på en del spørsmål fremover! Siter
Guest Christine Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Gratulerer med flott hund, og velkommen hit Siter
Ginaml Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Så herlig hund! Masse lykke til med hund i hus, blir ikke det samme uten! Siter
Artemis Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Så søt han er! Hvor gammel er Tiko når dere henter ham? Jeg er fra bergensområdet, men har feil type setter. Det er ikke så veldig mange med setter her inne, men det er bare kjekt med flere. Siter
Tabris Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Gratulerer med herlig valp - og velkommen! Siter
SynneWoll Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Så søt han er! Hvor gammel er Tiko når dere henter ham? Jeg er fra bergensområdet, men har feil type setter. Det er ikke så veldig mange med setter her inne, men det er bare kjekt med flere. Da er han 8 uker Hadde vært kjekt å hilse på flere settere Tusen takk for hyggelige velkommster alle sammen Siter
Wachita Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Hei! Er du her og! (: hyggelig Jeg kjente deg igjen på kattenavna! Så søt liten valp dere får Siter
SynneWoll Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Hei! Er du her og! (: hyggelig Jeg kjente deg igjen på kattenavna! Så søt liten valp dere får Næimen! Hei hei Tusen takk for det! Han er virkelig nydelig Siter
Wachita Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Næimen! Hei hei Tusen takk for det! Han er virkelig nydelig Vi får ta oss en valpetur sammen! Jeg henter valpen min om 2 og ei halv uke ^^ Siter
SynneWoll Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Vi får ta oss en valpetur sammen! Jeg henter valpen min om 2 og ei halv uke ^^ Ja vet du! Det må vi! Hadde vært veldig kjekt! 1 Siter
Ragnhild Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Ååå, for en nusselig kvalp! Familien til ei venninne av meg har hatt gordon setter i alle år, dei er så fine! Og velkommen hit Siter
TullBull Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Så nydelig Kjenner igjen navnet ditt fra kaninforumet Har du (røde) kaniner fortsatt? Siter
SynneWoll Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Så nydelig Kjenner igjen navnet ditt fra kaninforumet Har du (røde) kaniner fortsatt? Takk! Så kjekt du husker meg igjen, Nei har ingen røde kaniner nå, hun siste ble drept/halsugd i fjor sommer Kaja: Takk Har tenkt å prøve oss iallefall! 1 Siter
SynneWoll Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2014 Tusen takk for det Stine! Siter
SynneWoll Skrevet 7. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Tusen takk for det Pinnsvinet! For et skjønt bilde du har som avatar Siter
tm100020 Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Tusen takk for det Pinnsvinet! For et skjønt bilde du har som avatar Haha takk digger det selv Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts