Gå til innhold
Hundesonen.no

Bolig i Bø i Telemark med hund


Pajko
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver endnu engang, at finde en bolig i Bø i Telemark, hvor det er muligt at have Pajko.

Her er annoncen jeg skrev sidste år - og er gældende for i år også.. Er der noget jeg kan lave om? Og er der nogen som kender nogen som har en bolig til leje i Bø?

Jeg ved huslejen er lav, men jeg er på dansk støtte og vi modtager ikke fuldt at meget som man gør i Norge.

Dansk, kvindelig studerende på 25, søger bolig - gerne langtidsleje i Bø, Telemark. Jeg studerer friluftsliv, natur og kulturformidling på 2. året.
Kan leje fra slutningen af juli, og må senest flytte ind i august. Jeg er en ryddelig, ordentlig, udadvendt og blid jente.
Min mellemstørrelse hund flytter med mig, når jeg er faldet til i boligen. Det er vigtigt for mig at mit hundehold ikke er generende eller til ulempe for naboer, og at hunden ikke medfører ekstra slitage på huset. Max. husleje 3000 alt inkl.

Jeg kan love:
· Sikker betaler
· Ingen store fester eller megen larm
· Stille, lydig og rolig hund

· Ryddelig og kan godt lide at have det rent omrking mig
· Ikke-ryger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Med den så må du nok i kollektiv. Jeg har kjempebillig og betaler 3000 + strøm + internett.

Men du kan godt aventere i Bø Blad og henge opp lapper på matbutikkene med san dem kan rive av lapp med mobil nr ditt på.

Prøv også å høre med sisteårsstudenter om dem vet av noe rimelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den så må du nok i kollektiv. Jeg har kjempebillig og betaler 3000 + strøm + internett.

Men du kan godt aventere i Bø Blad og henge opp lapper på matbutikkene med san dem kan rive av lapp med mobil nr ditt på.

Prøv også å høre med sisteårsstudenter om dem vet av noe rimelig

Hvor meget betaler du for strøm og internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider