Gå til innhold
Hundesonen.no

Fysiske hundebutikker langs veien mot Göteborg, Sverige?


Recommended Posts

Jeg skal reise til Sverige og hente parringspartner til tispen min. Skal møte oppdretteren som eier han i Göteborg. Og jeg kjører fra Strömstadferjekaien som grenser mot Norge (Østfold).

Og siden hundeutstyr fort kan bli mye dyrere her i Norge tenkte jeg å kanskje være smart å kjøpe litt hundeutstyr i Sverige på vei til Göteborg. :)

Noen som kjenner til noen dyrebutikker med greie priser og greit utvalg langs denne veien? Har vært på Nordbyen i Svindesund, men er der så ofte så tenkte kanskje å finne noen andre butikker jeg kan godte meg i!

Jeg skal først og fremst kikke på utstyr til fødsel og valper (oppdrett altså). Matskål tilpasset valper og hundetepper (type fleece eller lignende men som er litt mer holdbart så det ikke blir spist opp før det skal bli med til nye valpeeierne).

Valpegrind som jeg synes er litt dyrt her i Norge. Har også kikket etter valpekasse i papp, men hvor finner man det??? Har ikke sett noen som har det på nettet i hvrt fall.. Og jeg synes det hadde vært kjekt med en jeg kan kaste etter bruk, for har ikke så mye oppbevaringsplass og tror ikke jeg får bygd selv. :o

Ja pluss litt annet stæsj som kanskje melkeerstatning, og sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...