Ingidano Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Flinke Bare husk å snu retningen når dere er i utstillingsringen, hunden skal være på venstre side, og inn mot midten av ringen Siter
MegaMarie Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Det er så kult at din mann er så interessert Siter
Wachita Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Flinke Bare husk å snu retningen når dere er i utstillingsringen, hunden skal være på venstre side, og inn mot midten av ringen Jepp ^^ Denne gangen var det mer fokus på å løpe fint, og ikke hoppe å bite i linen som han gjør så fort tempoet øker litt ^^ De skal trene masse fremover, så filmer jeg så vi kan se fremgang (: Det er så kult at din mann er så interessert Det er ganske gøy! Men må inrømme at når vi går tur og han går med khal, eller nå de trener så vil jeg ha en hund til, så jeg og kan ha en hund å gå tur med, eller trene med når de trener! xD 2 Siter
Wachita Skrevet 18. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2014 Jeg er kvalmt glad i Khal, og super stolt over han! Vi har endelig funnet den ultimate godbit som han ikke blir lei av, og han er sååå gøy å jobbe med Tar små økter om gangen, men han vil bare fortsette! Jobba med fvf på tur i dag, med øking av tempo og saktere tempo, og han tok tegninga med en gang! Satte seg ned når jeg stoppa for første gang uten sittkommando i dag og! Han er så kuuul! En stk trøtt Khal 3 Siter
Snorken Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 så stor han er blitt! den lille bamsen har liksom blitt litt mer unghund! Så fin! Siter
Wachita Skrevet 18. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2014 så stor han er blitt! den lille bamsen har liksom blitt litt mer unghund! Så fin! Ja! Han er ikke lille bolle lenger "/ Men han er fortsatt min lille gull da Han er nydelig! 1 Siter
Wachita Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2014 Hvem kan vel ikke la være å ikke forelske seg i dette! Trøtteste ansiktet!Kosegutt <3Ut på tur med ene hunden til oppdretter og reservemammaen til Khal.Koser oss på tur!Fortsatt liten nok til å bæres opp vanskelige trapper xDOppstillingsbilde 5 mnd gammel! (:Han er fortsatt en drøm på alle mulige måter, han har en konsentrasjon som ikke ligner grisen til å være 5 mnd. Enkel å ha med å gjøre med andre hunder (bortsett fra ressursforsvar som begynner å bli MYYE bedre! Takk @Bølla!). Når han jobber så er han PÅ, og vil gjerne fortsette å jobbe selvom vi har gitt oss for at han ikke skal gå lei. Han er super enkel å ta med seg over alt, elsker kos, super sosial (litt for mye kanskje? xD) tilpasser leken med andre hunder alt etter størrelse Og han eeelsker kos over alt i hele verden! Og skal helst sitte på fanget over alt, uansett hva vi gjør eller hvor vi er, plass har ikke så mye å si, så lenge han kan prøve seg på fanget!Kroppen på fanget og bakbena på gulvet ;p 3 Siter
Wachita Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2014 Ååh, all teksten kom ikke med ._. Får fikse i morgen på datamaskin! Siter
Snoffe Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Så stor og fin har er blitt Det høres ut til at dere har fått en kjempe flott hund! Siter
Carina Skrevet 7. September 2014 Rapporter Skrevet 7. September 2014 Oi, så stor han har blitt! Han er kjempesøt og høres ut som en fin fyr. Godt at dere er fornøyde. Siter
Wachita Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2014 Han er fortsatt en drøm på alle mulige måter, han har en konsentrasjon som ikke ligner grisen til å være 5 mnd. Enkel å ha med å gjøre med andre hunder (bortsett fra ressursforsvar som begynner å bli MYYE bedre! Takk @Bølla!). Når han jobber så er han PÅ, og vil gjerne fortsette å jobbe selvom vi har gitt oss for at han ikke skal gå lei. Han er super enkel å ta med seg over alt, elsker kos, super sosial (litt for mye kanskje? xD) tilpasser leken med andre hunder alt etter størrelse Og han eeelsker kos over alt i hele verden! Og skal helst sitte på fanget over alt, uansett hva vi gjør eller hvor vi er, plass har ikke så mye å si, så lenge han kan prøve seg på fanget!Kroppen på fanget og bakbena på gulvet ;p Siter
Wachita Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2014 Bare mye tull når jeg skal skrive innlegg fra telefonen!Vi har hatt Lumi til @Enits på besøk siden i går kveld! Har gått veldig bra (:Khal oppfører seg som en onkel, viser at enkelte ting ikke er så skummelt de få gangene Lumi var skeptisk, da trådde han til og måtte vise henne at det var helt ok! Når Lumi ble litt lei seg i natt, gikk Khal bort for å trøste henne. Hun sov i bingen hans, mens khal sov på resten av soverommet. Når hun peip la han seg utenfor bingen. Fikk litt sjokk når jeg ikke så han på favoritt plassen på soverommet når vi sto opp i dag tidlig.Han har vært kjempe tålmodig, var for det meste jeg som måtte ta Lumi bort fra han når jeg mente det var nok. Han la seg ned på gulvet for å slappe av, men Lumi mente det var leketid, så hun hoppet over han, oppå han og beit han i kinnene for å få han med, men han lå bare der å tok imot uten å si ifra, så da måtte jeg skille dem.Tok dem med til byn og! Egil hadde Khal og jeg gikk med Lumi. Men når Egil måtte innom jobben hadde jeg begge to, og det var absolutt ingen problem å gå med dem begge samtidig alene! Kjempe flinke var dem ^^ To trøtte valper på bussen hjem igjen! Veldig glad de to går så godt sammen! 4 Siter
MegaMarie Skrevet 14. September 2014 Rapporter Skrevet 14. September 2014 Fine, lodne kosebamser 1 Siter
Wachita Skrevet 21. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Var på 4. dagen med valpekurs i går, gikk litt så som så, han var ikke helt tilstede store deler av kurset, men vi hadde noen blinkskudd hvor han strålte til helt i begynnelsen og på slutten av kurset! Var ikke så lett å komme gjennom til han i går, uansett hva jeg gjorde for å få kontakt. Snuten gikk i bakken og han svinset og svanset litt rundt som han følte for og bare orket ikke å høre etter. Men når han først orker, så er han kjempe flink! 1 Siter
Emilie Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2014 Oi, nå begynner jo det deilige valpedunet å forsvinne. Fine Khal! Siter
Enits Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Khal Drogo Fitjar-stord utstilling 2014: 1 Siter
Wachita Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2014 Han er den fineste! Siter
Wachita Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2014 Khal mener det er helt innafor å sitte på fanget til far når man skal se på Meesha og @ingvildoline i ringen! 3 Siter
Guest Michellus Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Så klart er det innafor! Siter
MissHeike Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Oi så mørk han er blitt, og fremdeles kjempepeen Siter
Mud Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Skrevet 6. Januar 2015 Flere bilder snart, takk Han bør vel være i den søte akward alderen nå, hvor man tenker at det nesten er umulig at de en gang skal bli relativt elegante? De er så søte da Siter
Recommended Posts