mokken Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Dersom du fikk velge tema for kurskvelder (1 tema pr kveld) på et klikkerbasert kurs, hvilke tema ville du da valgt? Begrunn gjerne! Tema skal være konkuranserettet mot "vanlig" lp eller bruks lp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Bakpartskontroll Jeg får det ikke til og jeg gir opp så fort! Derfor vil jeg ha det på en time, en innføring og hjelp til å komme igang med egen hund (kan timen bli en dobbelttime?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Kan en øvelse være ett tema i seg selv? Fordi i så fall vil jeg ha fremmadsending. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Flyttet til Trening og atferd etter ønske fra trådstarter Admin IW. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Temaet kan både være moment eller øvelse ja Selv har jeg ønsket meg apport/ avlevering, den siste biten med hold fast og innsitt suger jeg virkelig på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Fri ved fot. Har enda tilgode å få til en fin fvf på en hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Fri ved fot. Har enda tilgode å få til en fin fvf på en hund. Om det kommer opp bør jeg melde på Harly egentlig, den plogingen er faktisk ikke så imponerende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts