Gå til innhold
Hundesonen.no

Gråblyantportrett av ditt kjæledyr?

Recommended Posts

• 1 month later...

Det er så hyggelig å få æren og tilliten å tegne kjæledyr. Vet jo selv hvor mye et kjæledyr betyr. Vi har både hund og katt selv :)

Denne tegningen er laget utifra to forskjellige referansebilder. Eieren har ikke bilde av hund og katt sammen, men det er ikke noe problem :)

Er de ikke søte? Falt pladask for smilet til vofsen med tungen på sleng :D
(Format: A3)

post-13189-0-51541000-1415622161_thumb.j

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang ventetid har du? Rekker du å lage tegning til før jul så vi kan gi i julegave? :)

Skulle svært gjerne kunnet hjelpe, men i skrivende stund har jeg venteliste til ca midten av mars.

Jeg selger gavekort om det kan være til hjelp? Send gjerne e-post om det er andre ting du vil ha info om: tegnekroken.itaf@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle svært gjerne kunnet hjelpe, men i sjrivende stund har jeg venteliste til ca midten av mars.

Jeg selger gavekort om det kan være til hjelp? Send gjerne e-post om det er andre ting du vil ha info om: tegnekroken.itaf@gmail.com

Åh, så synd =/ Søsteren min mistet hesten sin i en ulykke for en stund siden og et bilde hadde vært så bra :) Skal høre med de vi spleiser med om gavekort kunne vært noe :) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så synd =/ Søsteren min mistet hesten sin i en ulykke for en stund siden og et bilde hadde vært så bra :) Skal høre med de vi spleiser med om gavekort kunne vært noe :) Takk for svar :)

Bare hyggelig :-) Men uff så inderlig leit for din søster med hesten. Trasig :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heldige meg som får lov til å tegne kjæledyrene til så mange etterhvert. Det er litt av en ære og glede :) Dette portrettet av en kinesisk Shar Pei ble ferdig i går. Det var litt av en utfordring å tegne denne rasen, som før tegneoppdraget var ukjent for meg. Artig å bli gjort obs på andre raser enn "de vanlige" :)post-13189-0-32985200-1416941959_thumb.j

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...