Tøfflus Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 Laffen, Mocca og jeg har fri vi og lyst treffe/gå tur/være sosiale. Noen som har lyst henge med oss lørdag eller søndag? Yr sier fint vær Siter
Tøfflus Skrevet 18. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2014 søndag har jeg tid Fint Når og hvor? Laffen og Pi kommer til å STORkose seg sammen, det vet vi jo fra tidligere møter, hihi. Siter
Anette Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 Fint Når og hvor? Laffen og Pi kommer til å STORkose seg sammen, det vet vi jo fra tidligere møter, hihi. tja, jeg må på riksen uansett en eller annen gang iløpet av dagen så da er jeg jo i det området.. vil du opp i maridalen f.ex? eller hva vil du? Siter
Tøfflus Skrevet 18. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2014 tja, jeg må på riksen uansett en eller annen gang iløpet av dagen så da er jeg jo i det området.. vil du opp i maridalen f.ex? eller hva vil du? Spiller ingen trille igrunn. Der du går følger vi Siter
SiljeCH Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 Noen som vil treffes for tur i morgen? Siter
Martine Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Noen som blir med på tur i morgen? Siter
Tøfflus Skrevet 20. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2014 Noen som blir med på tur i morgen? Jammen........vi skal da på tur imorgen? Bare ikke avtalt tid og sted ennå. Flere som vil, heng på Når og hvor? 1 Siter
Martine Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Jammen..vi skal da på tur imorgen? Bare ikke avtalt tid og sted ennå. Flere som vil, heng på Når og hvor? Ja, det skal vi definitivt Hm. Hvor vil du gå? Jeg har ikke lappen enda desverre, men kan evt høre om samboer vil kjøre meg, Emilie og Stella så vi får gått alle tre Da hadde det vært greit å gå et sted man kan gå med barnevogn, Emilie går ikke sååå langt selv enda Siter
Tøfflus Skrevet 20. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2014 Ja, det skal vi definitivt Hm. Hvor vil du gå? Jeg har ikke lappen enda desverre, men kan evt høre om samboer vil kjøre meg, Emilie og Stella så vi får gått alle tre Da hadde det vært greit å gå et sted man kan gå med barnevogn, Emilie går ikke sååå langt selv enda Du bestemmer, vi kommer dit Siter
Martine Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Du bestemmer, vi kommer dit Jamen jeg tror du vet om flere fine steder enn meg Har ikke gått såååå mye i feks Maridalen. Men skal vi si Maridalen da, så kan du bestemme hvor? Siter
Tøfflus Skrevet 20. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2014 Jamen jeg tror du vet om flere fine steder enn meg Har ikke gått såååå mye i feks Maridalen. Men skal vi si Maridalen da, så kan du bestemme hvor? Med barnevogn funker vel vei best. Hva med å møtes på Hammern, gå langs elven opp til Skjersjødammen og ned igjen på andre siden? Med kaffepause ved vannet Kl 12? 1 Siter
Martine Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Med barnevogn funker vel vei best. Hva med å møtes på Hammern, gå langs elven opp til Skjersjødammen og ned igjen på andre siden? Med kaffepause ved vannet Kl 12? Det høres bra ut Hvor langt er det, sånn ca? Siter
Tøfflus Skrevet 20. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2014 Det høres bra ut Hvor langt er det, sånn ca? 3 km en vei el no? 1 Siter
Martine Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 3 km en vei el no? Det høres bra ut Har reservetlf fordi min er ødelagt. Sender nr på PM, så har du det hvis det skulle være noe Siter
Recommended Posts