SiriEveline Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 Nylig kjøpte jeg kløv til Tetris, men den er dessverre hakket for stor. Den er brukt en gang på tur og fremstår som ny. Størrelse anbefalingene til Non-Stop for L er: Bredde* 74cm Kiloanvisning 30-40kg Raseeksempler** Schäfer, Boxer*Kløvenes bredeste punkt, målt påinnsiden avkløven. Målet viser hvorlangt ned på albuespissen kløvenvil komme på hunden din. Målhunden fra den ene albuespissen,over ryggen og ned til den andre albuespissen. Kløven bør gå ned til albuen på hunden din. **Dette er kun veiledende eksempler på raser, man må også vurdere hundens kjønn og om den er stor/liten i rasen sin. Tar imot bud! Ny pris er ca 1.600kr Siter
Shlush Skrevet 18. April 2014 Rapporter Skrevet 18. April 2014 Da starter jeg med å by 1000 :-) Large er akkurat vår str. red: send meg gjerne PM med prisforslag da budet mitt er lit skambud bare for å starte bud"runden" ;-) 1 Siter
Shlush Skrevet 19. April 2014 Rapporter Skrevet 19. April 2014 Værsegod Haha :-P er bare 200 igjen til nettbutikkpris ;-) Siter
Shlush Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Jeg trekker budet mitt Så da kan evnt @Taggen få kjøpe den på sitt bud. Siter
SiriEveline Skrevet 20. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2014 Jeg har fått tips om at fornøydhetsgaranti gjelder på slike tilfeller. Så da tar jeg den rett og slett tilbake og bytter størrelse. Takk for interessen Siter
Shlush Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Jeg har fått tips om at fornøydhetsgaranti gjelder på slike tilfeller. Så da tar jeg den rett og slett tilbake og bytter størrelse. Takk for interessen Kjempesmart ;-) du har jo uansett 14 dager på "alle" kjøp til å heve kjøpet? Siter
SiriEveline Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2014 Kjempesmart ;-) du har jo uansett 14 dager på "alle" kjøp til å heve kjøpet? Det gjelder nok ubrukte varer tror jeg. Siter
Taggen Skrevet 21. April 2014 Rapporter Skrevet 21. April 2014 Gi bedskjed om hva som skjer da.. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2014 Jeg har fått tips om at fornøydhetsgaranti gjelder på slike tilfeller. Så da tar jeg den rett og slett tilbake og bytter størrelse. Takk for interessen Gi bedskjed om hva som skjer da.. Skrev det over her Siter
Taggen Skrevet 22. April 2014 Rapporter Skrevet 22. April 2014 Oki, men da missforstod jeg. For du skreiv det gjelder nok ubrukte varer og den er vel brukt. Så da trodde jeg den var til salgs enda, hehe Siter
SiriEveline Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2014 Oki, men da missforstod jeg. For du skreiv det gjelder nok ubrukte varer og den er vel brukt. Så da trodde jeg den var til salgs enda, hehe Ah sorry, nei det var åpent kjøp jeg sikta til. XXL har en egen fornøydhetsgaranti som gjelder varer som er brukt. Men da MÅ man bytte i annen vare eller tilgode lapp, man får ikke pengene tilbake liksom. Siter
roxie88 Skrevet 22. April 2014 Rapporter Skrevet 22. April 2014 @Taggen hvis du kjøper hos www.arivo.no får du de til denne prisen helt ny : Non-stop sin Amundsen Kløven ligger ute i nettbutikken igjen men denne gangen som en bestillingsvare Bruker du rabattkoden PÅSKE14 på den nå så vil prisen ligge på 1399kr( litt under faktisk) Jeg sender bestilling til non-stop på tirsdag 1 Siter
SiriEveline Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2014 @Taggen hvis du kjøper hos www.arivo.no får du de til denne prisen helt ny : Godt tips! Har skaffet meg en i rett str nå nylig. Og det er gratis frakt når du bestiller for over 1000kr Siter
Taggen Skrevet 22. April 2014 Rapporter Skrevet 22. April 2014 @roxie88 Koster den ikke like mye der som andre steder? Har sett den til den prisen flere steder :-) Siter
SiriEveline Skrevet 23. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2014 Hvor andre steder er den så billig?Før Arivo var det billigste jeg fant, XXL til 1599kr. Siter
Recommended Posts