simira Skrevet 7. April 2014 Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 Up up! @simira? @Pringlen noe nytt? Venter på telefon fra ei (hååper hun ringer) men ingenting er avgjort. Fått en hyggelig mail på han, men jeg må ha skrevet noe feil da jeg svarte, for jeg hørte ikke noe mer. Har ikke hørt noe fra tante, vet ikke om hun har lest e-posten. Hun må antageligvis snakke med noe styre også. Vet ikke om hesten er aktuell, er ikke nøyaktig det de ser etter, men vet de trenger flere hester nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. April 2014 Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 Han hadde et vakkert hode! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 Har ikke hørt noe fra tante, vet ikke om hun har lest e-posten. Hun må antageligvis snakke med noe styre også. Vet ikke om hesten er aktuell, er ikke nøyaktig det de ser etter, men vet de trenger flere hester nå... Oki Keep me posted da, om du skulle høre noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Lisle er nå holdt av til over påske. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Lisle er nå holdt av til over påske. Sonenhest? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 For en vakker hest Hadde jeg hatt tid og penger skulle jeg tatt inn et par sånne "gamliser" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Sonenhest? Noe sånt 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Han hørtes super ut da Slike hester må få leve synes jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Hatt hovslager på han nå, og bare skryt å få. Så har sagt han får pent oppføre seg når de kommer for å prøve han - pølsetruselen er forengangskyld ikke bare tom trussel. Vi krysser fingre for at dette blir bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Satser på at han er like bra som han høres ut, og at datteren fikser ham greit. Bør det altså, for å kjøre en hel dag med henger bør ikke være bomtur 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 Æææh nå får jeg prestasjonsangst jo. Gi ham valium før dere kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 9. April 2014 Rapporter Share Skrevet 9. April 2014 He he, nei sikker på at det går fin-fint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 De tulla ikke da de sa han var lett å få opp i galopp, og har fin galopp. Fin gutt det der. Blir selvsagt gira etter løping, men ikke tung å holde, men man må jobbe litt for å få han til å roe ned. En rytter som rir mer og bedre med setet enn meg kan jeg aldri tenke meg vil ha problemer med det i det heletatt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 10. April 2014 Rapporter Share Skrevet 10. April 2014 Høres supert ut! Gleder oss masse til å møte ham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Solgt! Håper jeg ikke får en hoppende sinna pm om at hesten jeg har solgt er klin gæern. Fine Lisle så ut til å få en flott ny eier. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Så bra! Snakket med tante i dag, men de er litt allergiske mot alt som noen gang har vært spent for en sulky. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Lisle tuslet rett inn i gjengen, som om de skulle kjent hverandre all sin dag 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Lisle tuslet rett inn i gjengen, som om de skulle kjent hverandre all sin dag Gratulerer med en nydelig en! Hold oss oppdatert med bilder og slikt, han er tross alt sonenhest nå 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Lislen sin det! Jeg er så utrolig glad for at dette gikk i orden, og en så fin og herlig hest fikk en sjanse til mange gode år til og ikke ble pølse. Håper dere sitter igjen med følelsen av at det ble et godt kjøp med mye god hest for pengene 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Lislen sin det! Jeg er så utrolig glad for at dette gikk i orden, og en så fin og herlig hest fikk en sjanse til mange gode år til og ikke ble pølse. Håper dere sitter igjen med følelsen av at det ble et godt kjøp med mye god hest for pengene Helt klart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Hva skal man si? For en flott hest!!!! Datteren er superfornøyd, både på bane og på tur. Godt denne ikke ble pølser 38 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Så kjekt å se bilder og å høre at alt går så bra i nytt hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Akkurat sånn oppdatering jeg ville høre. Fine fine Lisle! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Må bare spamme denne tråden med litt bilder. Se så fin han er Og så snill og grei. Selv moren min har planer om å ri ham 19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Blir nesten misunnelig her Kunne tenkt meg han selv i en annen livssituasjon. Datteren din er flink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts