Benedicte Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 I går var helt krise! Først konfirmasjon og deretter 7-8 timer i bil, og så rett i seng. Det ble bare 4800 skritt og ETT aktivt minutt, så i dag må jeg gå 17.000 for å nå målet mitt over to dager. Skal klare det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 I går var helt krise! Først konfirmasjon og deretter 7-8 timer i bil, og så rett i seng. Det ble bare 4800 skritt og ETT aktivt minutt, så i dag må jeg gå 17.000 for å nå målet mitt over to dager. Skal klare det! Bare bittebittelittegranne hekta? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Den følelsen når man skal tidlig på lang tur med hundene, og oppdager at fitbit bare har 1 prikk på batteriet.... Hadde liksom ikke tid til å lade, med frisørtime og bursdag for gubben dag 2 liksom! Kom allerede i går bakpå med forberedelser til bursdagsfeiring, og gjester som satt både lenge og vel. Må ut å forske på om den kan lade via usb i bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 kjenner av alt lade pratet deres at jeg er glad jeg går for vivofiten som har 1 års batteritid må bare ha bursdag snart.... snaaaaaaaaart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Bare bittebittelittegranne hekta? Mildt sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Nå har fitbiten min ankommet postkontoret! Er det sånn at man bør bruke den med engang? Lade? Eller husker den hva jeg evt. har gått i dag, og da husker den ikke mer av hva jeg har gått til i morgen? Jepp, jeg er noob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Nå har fitbiten min ankommet postkontoret! Er det sånn at man bør bruke den med engang? Lade? Eller husker den hva jeg evt. har gått i dag, og da husker den ikke mer av hva jeg har gått til i morgen? Jepp, jeg er noob. Mener den kommer med litt strøm så du får testa den ut, satt den opp og synca med mobil og eller data. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Nå har fitbiten min ankommet postkontoret! Er det sånn at man bør bruke den med engang? Lade? Eller husker den hva jeg evt. har gått i dag, og da husker den ikke mer av hva jeg har gått til i morgen? Jepp, jeg er noob. Min kom med 60% strøm. Holder tre dager. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 SØREN! Fant frem laderen til Fitbit'en, og bestemte meg i samme slengen for å vaske litt klær. Gikk tilbake for å lade, men fant ikke laderen noe sted. Snudde leiligheten på hodet før jeg tenkte "VASKEMASKINEN!" - og jeg tok ikke feil Nå ligger laderen i tørr ris for å få ut all fuktigheten. Montro om den overlevde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Jeg er litt blÅnd, men har i alle fall fått den på. Men den sier at jeg har forbrent over 900 kalorier, og hadde en statistikk på at jeg hadde forbrent 1300 something kalorier forrige uke. Usj, jeg er gammel og uhipp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 5. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Jeg er litt blÅnd, men har i alle fall fått den på. Men den sier at jeg har forbrent over 900 kalorier, og hadde en statistikk på at jeg hadde forbrent 1300 something kalorier forrige uke. Usj, jeg er gammel og uhipp. Ja, kalorier du forbrenner bare ved å leve Hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2014 Sukk. Jeg skulle ha på søvnmodus i går da jeg la meg, men ble ikke klok på hvordan jeg får den på. Jeg tappet et par ganger, og da kom det en vibrering med to prikker på. Så kom jeg bortpå den engang til da jeg gjorde et eller annet, og da blinket det alle veier som et lite sirkus. Skal den vibrere og vise to prikker når søvnmodus er på? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2014 @Bananen Tapp på den til den vibrer og to prikker viser. Når du da tapper på den igjen for å sjekke modus så er den i søvnmodus om det lyser to prikker samtidig (de danser litt ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2014 Har hatt dager med lite aktivitet i det siste pga eksamen, konfirmasjon og skade, så det var sinnsykt deilig å få 30.000 badge i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2014 Woho! Over 10000 idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2014 Har hatt dager med lite aktivitet i det siste pga eksamen, konfirmasjon og skade, så det var sinnsykt deilig å få 30.000 badge i dag Ja, du stormet brått forbi meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2014 Ja, du stormet brått forbi meg! Jeg har vært på latsiden, så måtte piske meg selv ut for å ta igjen litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Anbefaler ikke å sette inn den telleren feil vei, rev nesten av reimen... Første skade på armbåndet siden jeg fikk den, og det er selvgjort. Min har holdt seg veldig bra *inn å bestille flere reimer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Imponert over denne saken, altså. Grunnen til at jeg kjøpte den var egentlig for å overvåke søvnen min litt, siden jeg egentlig ikke sover så bra siden jeg alltid sover så lett. Men etter @raksha sa hva jeg skulle gjøre, har jeg fått overvåket den i natt. Jeg var i senga sammenhengende 9 timer og 57 minutter, og var sov sammenhengende i 8 timer og 25 minutter. 93 % effektive søvntimer. Var restless 5-6 ganger i løpet av natten. Oj! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Imponert over denne saken, altså. Grunnen til at jeg kjøpte den var egentlig for å overvåke søvnen min litt, siden jeg egentlig ikke sover så bra siden jeg alltid sover så lett. Men etter @raksha sa hva jeg skulle gjøre, har jeg fått overvåket den i natt. Jeg var i senga sammenhengende 9 timer og 57 minutter, og var sov sammenhengende i 8 timer og 25 minutter. 93 % effektive søvntimer. Oj! Går du inn på dasbord så kan du stille den inn på sensitiv om natta, det gir et mer reelt bilde hos meg hvertfall. Da er det litt for sensitiv, men den vanlige registrerer ikke nok for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Æsj, min er utladet! Og jeg som gikk av flere stopp før skolen bare for å gå litt ekstra (i regnet!) for å prøve å nå 20 000 i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Går du inn på dasbord så kan du stille den inn på sensitiv om natta, det gir et mer reelt bilde hos meg hvertfall. Da er det litt for sensitiv, men den vanlige registrerer ikke nok for meg. Oj! Da jeg trykket på "Use sensitive tracker", har jeg bare sovet i 3 timer og 33 minutter. Mye mer reell, siden jeg alltid er trøtt når jeg våkner, enda jeg har sovet "lenge", men ikke husker om jeg har våknet eller ikke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Tenkte bare å tipse om at Garmin sin Vivofit er på tilbud til rett over 800,- på members.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Tenkte bare å tipse om at Garmin sin Vivofit er på tilbud til rett over 800,- på members.com Ææææ, ikke si sånn da. Hva er fullpris vanligvis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Ææææ, ikke si sånn da. Hva er fullpris vanligvis? Prisen ser ut til å være litt varierende ifølge prisjakt Er ikke all verdens å spare, men bittelitt er det i hvertfall. http://www.prisjakt.no/product.php?p=2434485 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts