Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitbit tråden!

tm100021
 Share

Recommended Posts

Hvordan får jeg den til å synce oftere? Har gått frem og tilbake fra kjøkkenet i all iver nå og det står fortsatt 0 steps på appen, men 1049 kalorier?

Og er det meningen at jeg skal ha et brukernavn? Jeg vil ha venner! :D

Edit: der fikk jeg opp stepsene. Gjør den kun det når den er i nærheten av den USB-duppen i PCen min?

Og hvorfor talte de kalorier før den hadde registrert stegene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 768
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ååååh, jeg hadde vist plutselig bursdag litt tidlig sa gubben

1 dag med fitbit. Konklusjon: motiverende!!

Dobbelt så mye som målet mitt idag

Posted Images

En Sony Xperia LT26i, men bruker den kun midlertidig til jeg får fikset skjermen til min samsung galaxy 3. Kan det hende at mobilen er for gammel?

Bare svarer på denne. :P

Da jeg fikk min fitbit hadde jeg LG mobil, og den ville ikke synce. Sjekket opp og ned på nettsidene, og iPhone og Samsung var eneste telefonene de støttet da, så det er nok enda optimalt og ha en slik telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk min fitbit hadde jeg LG mobil, og den ville ikke synce. Sjekket opp og ned på nettsidene, og iPhone og Samsung var eneste telefonene de støttet da, så det er nok enda optimalt og ha en slik telefon.

Har selv Xperia så det funker fint det og så lenge det er riktig bluetoothversjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv Xperia så det funker fint det og så lenge det er riktig bluetoothversjon :)

Ser det er flere telefoner de støtter nå. :)

Currently Supported Devices
  • HTC One, Max, Mini, M8 (OS v4.3+ only)
  • LG G2, G Pro2, G Flex, Vu3.0
  • Motorola Moto G, Moto X
  • Motorola Droid RAZR M, RAZR HD, RAZR Maxx HD (OS v4.1.2 with Nov 2013 firmware update)
  • Motorola Droid Ultra, Maxx, Mini (OS v4.4+ only)
  • LGE Nexus 4, 5, 7 (2013)
  • Samsung Galaxy S3, S3 Mini, S4, S4 Mini, S4 Active, S5
  • Samsung Galaxy Note 2, Note 3, Note 10.1
  • Sony Xperia Z, Z1, Z1 Compact (OS v4.3+ only)
  • Sony Xperia Tablet Z, Ultra, ZR, ZL (OS v4.3+ only)
  • Sony Xperia SP, T, TX, V (OS v4.3+ only)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har LG nexus 5. Støttes selv om den ikke er på lisa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått meg ny mobil som man kan bruke Fitbit på.

Og så vil dustemobilen ikke åpne Play butikken så jeg får henta appene jeg vil ha! :sint_01:

Så da får jeg ikke lagt inn Endomondoen min, og heller ikke komet i gang med Fitbit på mobilen.

Har sittet og trykka og bannet om hverandre, og ikke engang kommet meg ut med hundene!

Nå som jeg endelig var kommet i gang igjen etter påskeferien.

Det viste seg å være vanskelig å få særlig mange skritt i overfylte gater i Venezia... :rofl:

Om noen vil være venner med meg på Fitbit, så er mailadressen min [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken hørtes jo interessant ut. Men teller den bare hånda/håndbevegelse via mobilen? Me don't understand. :lol:

Skritt lagres i armbåndet. Når du synker den med mobil eller pc via blåtann overføres dataene dit :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja - det har nok vært lite struktur på tilværelsen på landet.  Han er svært lite interessert i lek. Har prøvd diverse leker, biteleker og dra-leker - men han skjønner ikke poenget. Apportering er også null interessant. Har tydeligvis ikke vært aktivisert med dette tidligere. Oppdaget i går kveld at jeg kan fremprovosere "krypingen" hans også hvis jeg bare står og jogger på stedet innendørs. Så det er noe med hoppingen/løpe-bevegelsen som gjør han redd eller usikker. Har ikke forsøkt med ball - men har noen tennisballer liggende - så skal prøve ut neste gang vi går ut. Hva angår turområder - så varierer jeg turene i helgene - da er det tid å kjøre til ulike steder  - mens i hverdagen blir det nok ofte litt de samme stiene siden jeg bor i skogkanten.   
    • Fordommene mine sier "vokst opp på landet uten mye rammer eller struktur, og heller ikke mye sosialisering og miljøtrening". Det trenger ikke å være riktig, men hvis det er tilfelle kan det ta ganske lang tid å venne seg til et nytt sted, nye folk og nye rutiner. Jeg ville startet med en fysioterapeut for å utelukke muskulære problemer, og så bare gitt det tid. En måned er ikke lenge å omstille seg på for en voksen hund. Prøv heller å aktivisere med lydighetsøvelser, triks, lek og søk. Hva skjer hvis du har ham løs og bare går? Går dere på samme sted, har du evt. mulighet til å prøve ulike områder? Ikke ofte jeg anbefaler ballkasting, men hvordan er han der?  
    • Han er en omplasseringshund som jeg tok over for en måned siden. Har tidligere bodd hos oppdretter på landet - hvor han har løpt i timesvis rundt i fjellene og på heiene. Det er ikke det fysiske det står på. Problemet nå er at jeg ikke får gitt han det han egentlig trenger. Jeg er selv ute og løper mye - og skulle gjerne hatt ham med. Men med en gang jeg begynner å løpe begynner han å "krype" og legger seg nesten umiddelbart ned.  Det er som om han blir redd når min fart blir stor...Eller at frekvensen på skrittene mine blir høyere enn vanlig gange. Har prøvd både med sele og ha han løs.  Ingen forskjell.  Har også prøvd å sette han i hanefot med en annen hund for å skape tryggere ramme og kanskje mer motivasjon - men ingen forskjell. Må være eneste engelske setter i Norge som ikke liker å løpe.... 😆
    • Yoshi fylte 3 år den 31. august og har begynt å bli voksen selv i hode. Siden sist har vi: Deltatt i og vunnet endel blåbær, til og med 2 cuper. Også plassert seg i åpen hopp. Kommet igjennom mer enn en offisiel hopp bane, og faktisk kommet på en 3. plass. Konkurrert hos søta bror, de hadde vist merkelig slalåm så Yoshi skjønte ikke hvordan den skulle passeres 😆 Vært på japaner spesialen og fått exc og ck (mye bedre en den gule i fjor). Begynt surfetrening
    • Er det tatt røntgenbilder? Er dette et nytt problem, har det oppstått plutselig, eller gradvis? Hvor mye tur får han til daglig? Hvor langt/lenge går dere? Går dere på samme sted hver dag, eller ulike steder?  Bruker dere alltid sele?  Det er slett ingen selvfølge at det ikke er noe fysisk galt selv om veterinær ikke finner noe. Jeg ville vurdert å få en hundefysio til å undersøke grundig.  Ellers avhenger det veldig av svarene på spørsmålene over. Det kan ha med ubehagelige opplevelser å gjøre, det kan være utstyret du bruker, det kan være fysisk ubehag eller noe i området han reagerer på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...