Gå til innhold
Hundesonen.no

Skudo 4 og Vari Kennel Large flykasser selges


Recommended Posts

Selger en Skudo 4 flykasse. Så og si ubrukt. Flydd med to ganger, ellers stått lagret.

Info om kassa

13491241744_d6d35bb3b8_c.jpg

500,-

Selger også en Vari Kennel Large flykasse. Flydd med et knippe ganger, og blitt brukt som nattbur av en tullete mini bull.

13490988053_81238016e5.jpg

1000,-

Info om buret.

Begge to framstår som nye og jeg har skrubbet og vasket de etter alle kunstens regler. :P Vari Kennel mangler drikkekoppen, tror jeg skal finne den som hører til Skudo.

Kan hentes i Trondheim evt sendes. Evt kan et av burene fraktes til Vestfold i påska, det er ikke plass til begge i bilen pluss bagasje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 69 cm høyt. Ble kjøpt til en amerikansk bulldog tispe og hun klarte heller ikke å stå oppreist med hodet hevet og klarning i taket. Hun stod fint oppreist med litt krøka hode da. Jeg hadde ikke noe problem med det da vi bare fløy korte strekninger, og fikk ikke reaksjoner fra flyfolka. Men jeg ser hva du mener, Lill. :)

Ang frakta sørover er det førstemann til mølla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Large vari bur, det passer vel til collie ish på fly, tenker jeg. Om dere ikke skal ha med det andre, vil jeg gjerne kjøpe det vari buret. Og frakt nedover hadde gjort seg :lol::)

Jeg har Vari Kennel XL til Labradortispa mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde L når jeg fløy en gang, og vips hadde jeg også en XL da jeg plutselig måtte ha ny kasse når jeg stod på flyplassen og mente det ikke var høyt nok. Dritkjipt når man står der :P

Yikes. Jeg hadde blitt pissy. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...