Mari Skrevet 29. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2014 Selger en Skudo 4 flykasse. Så og si ubrukt. Flydd med to ganger, ellers stått lagret. Info om kassa 500,- Selger også en Vari Kennel Large flykasse. Flydd med et knippe ganger, og blitt brukt som nattbur av en tullete mini bull. 1000,- Info om buret. Begge to framstår som nye og jeg har skrubbet og vasket de etter alle kunstens regler. Vari Kennel mangler drikkekoppen, tror jeg skal finne den som hører til Skudo. Kan hentes i Trondheim evt sendes. Evt kan et av burene fraktes til Vestfold i påska, det er ikke plass til begge i bilen pluss bagasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Det skudoburet, hvor i vestfold skal dere? Det vil være passelig til en staff?Sent from my C6903 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Det var passe til en minibull iallfall. Hun er 35 høy og veier ca 14 kilo. Det kan fraktes til Undrumsdal. Revetal-ish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Large vari bur, det passer vel til collie ish på fly, tenker jeg. Om dere ikke skal ha med det andre, vil jeg gjerne kjøpe det vari buret. Og frakt nedover hadde gjort seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Jeg synes vari kennel large er for små for mine, om det er til å fly med. De kan ikke stå oppreist i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Med klarning fra burtaket som påkrevd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Det er 69 cm høyt. Ble kjøpt til en amerikansk bulldog tispe og hun klarte heller ikke å stå oppreist med hodet hevet og klarning i taket. Hun stod fint oppreist med litt krøka hode da. Jeg hadde ikke noe problem med det da vi bare fløy korte strekninger, og fikk ikke reaksjoner fra flyfolka. Men jeg ser hva du mener, Lill. Ang frakta sørover er det førstemann til mølla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Large vari bur, det passer vel til collie ish på fly, tenker jeg. Om dere ikke skal ha med det andre, vil jeg gjerne kjøpe det vari buret. Og frakt nedover hadde gjort seg Jeg har Vari Kennel XL til Labradortispa mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Jeg hadde L når jeg fløy en gang, og vips hadde jeg også en XL da jeg plutselig måtte ha ny kasse når jeg stod på flyplassen og mente det ikke var høyt nok. Dritkjipt når man står der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Jeg hadde L når jeg fløy en gang, og vips hadde jeg også en XL da jeg plutselig måtte ha ny kasse når jeg stod på flyplassen og mente det ikke var høyt nok. Dritkjipt når man står der Yikes. Jeg hadde blitt pissy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2014 Yikes. Jeg hadde blitt pissy. Måtte punge ut for nytt bur OG for å sende det gamle buret tomt! Jeg vet ikke så blid nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 8. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Bumpetibump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts