Guest Snusmumrikk Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Begge mine får valpeforet til V&H. Ene er 15 mnd og andre er snart 6 år. Av tørrfor gikk den voksene over fra høyenergi tørrfor til valpefor da jeg fikk valp og jeg begynte vel å kjøpe tørrfor til voksen hund da yngsten ble 8-9 mnd. De får mest vom og hundemat da. Nå må jeg slutte med valpeforet deres fordi de slutter å selge det i 20 kg blokker, så da blir det nok en kombinasjon av nr 33 og 25 (eldste er ikke noe glad i nr 25). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Som regel mellom 6-8mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 30. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2014 Tror Inya gikk over på voksenfôr da hun var rundt 9 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Lykke spiser opp siste restene av valpefóret nå, 15 mnd gml. Har hele tiden blandet med V&H nr 33. Også gikk jo den 18 kg sekken aldri tom da + at jeg fikk noen kg fór av en venninne som jobber for RC. Vanligvis med mellomstore hunder har jeg tidligere byttet en gang rundt 6 mnd, pluss/minus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 Litt under året tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruby13 Skrevet 16. April 2014 Rapporter Share Skrevet 16. April 2014 11-12 måneder tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts