Irenen Skrevet 3. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2014 Stiller seg noe vidstilt kanskje? Litt sånn støttehjulstilling hvor beina blir litt bredt satt? Hun fristilles, men idag slet jeg med å få henne til å stille seg pent, så hun stod litt sånn utover fra kroppen med bakbena. Så kan stemme det. Men det som trakk ned til VG idag var fronten da Men vi tar det ikke så tungt, og dommeren var veldig trivelig hun Fine Nora og fine braquen Hunter som ble BIS. Oi, ble den BIS? Så gøy at en så sjelden rase ble det! Den tok championatet idag også den. Flott hund da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2014 Hun fristilles, men idag slet jeg med å få henne til å stille seg pent, så hun stod litt sånn utover fra kroppen med bakbena. Så kan stemme det. Men det som trakk ned til VG idag var fronten da Men vi tar det ikke så tungt, og dommeren var veldig trivelig hun Oi, ble den BIS? Så gøy at en så sjelden rase ble det! Den tok championatet idag også den. Flott hund da! Det gjorde den, kjempegøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Siden dette er en såpass liten utstilling så legger jeg også inn resultatene her. Først stilte jeg en munsterlander for en mann som helst ville slippe, og det gikk utrolig bra! Exc. CK 1AK og 3BHK! Deretter stilte jeg Chico i veteran og han fikk sin Excellent og ble dermed Beste Veteran. Men toppen av kaka er jo rett og slett kullet hans! Seks valper møtte opp til bedømning Vincent ble 2BHK Via Vita ble BIM Alle valpene fikk excellent og tre stykker fikk CK. Dette måtte vi jo ta med inn i avlsklasse, først med far og så med mor, begge fikk HP, og deretter konkurrerte de mot hverandre der Chico gikk seirende ut. Rett og slett kjempegøy! Dommer var Leif-Ragnar Hjorth. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Braque Du Bourbonais: Vi hadde en fin dag på en vel gjennomført utstilling Det var en helt fantastisk nydelig hund, jeg har lyst på en sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Amigo fikk Very Good og jeg må innrømme at jeg er litt skuffet, men men Nye muligheter kommer Bilde og kritikk ligger på hjemmesiden min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Ja, det kan tenkes. Jeg leste venstrestilt, men det ga ingen mening. Men jeg tror ikke hun stilte seg understilt egentlig. Heller utoverstilt - men det er kanskje ikke et ord En hund kan stå med utvridde poter - det er jo da potene som er utovervridd, gjerne kombinert med trange haser - men de vrir ikke ut hele bakparten fra hoftekam og ned. Så da dikterer gjerne dommer at hunden står med utovervridde poter. Men jeg støtter Belgerpia at det kan stå for vidstilt i stedet for understilt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 *klipp* Så gøy! Grattis Det var en helt fantastisk nydelig hund, jeg har lyst på en sånn Nydelig var han, og han er også brukspremiert Amigo fikk Very Good og jeg må innrømme at jeg er litt skuffet, men men Nye muligheter kommer Bilde og kritikk ligger på hjemmesiden min. Neste gang går det helt sikkert bedre En hund kan stå med utvridde poter - det er jo da potene som er utovervridd, gjerne kombinert med trange haser - men de vrir ikke ut hele bakparten fra hoftekam og ned. Så da dikterer gjerne dommer at hunden står med utovervridde poter. Men jeg støtter Belgerpia at det kan stå for vidstilt i stedet for understilt. Jeg tror rett og slett at det dommeren mente var at hun står med bena ut fra kroppen, og det er sikkert vidstilt det skal stå ja Tror også det hadde noe med at underlaget var alt annet enn flatt der vi stod, og at jeg hadde med meg altfor god godbit inn i ringen så hun bare var opptatt av å sikle etter den. Neste gang dropper jeg godbit, for til vanlig har hun null problemer med å stå normalt og parallelt med benene sine. Så den kommentaren i kritikken spiller ingen rolle - hun har ikke trange haser og ikke for vane med å stille seg sånn Men man kan jo skjønne at det ble kommentert, for denne oppstillingen var ikke pen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Braque Du Bourbonais: Vi hadde en fin dag på en vel gjennomført utstilling Der er hunden vår @Jankaa Synd jeg ikke fikk vært med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Der er hunden vår @Jankaa Synd jeg ikke fikk vært med Ååååh, hunden vår ! Jeg gleder meg til vi får sånn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Ååååh, hunden vår ! Jeg gleder meg til vi får sånn! Samme eier hadde med seg en liten valp også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Samme eier hadde med seg en liten valp også I need this! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Ååååh, hunden vår ! Jeg gleder meg til vi får sånn! Ja, vi må melde oss inn i den franske kennelklubben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 5. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2014 Finnes kun tre av de i Norge. Sjekk gyldenskov.com. Begge de voksne er jaktpremiert også Kule hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts