MonicaT Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 3.mai er det utstilling på Fetsund for gruppe 7, stående fuglehunder. Om det er noen som er nysgjerrige på fuglehunder så anbefales det å ta en tur. Dette er Norges største utstilling for fuglehunder og det kommer mange fra hver rase. Åpen for R.U.R hunder også Les mer på vår nettside www.fellesutstillingen.com 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 12. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Jeg skal selvsagt dit, siden jeg er med å arrangerer utstillingen Mulig at en av våre hunder skal stilles, ellers er det alltid nok av hunder å se på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Planen er at vi kommer for å titte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Regner med at Ymse skal få vise seg. Må se ann litt hvordan han ser ut når fristen går ut, akkurat nå ser han ikke ut i måneskinn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Jeg kommer også, kommer til å fly rundt med kamera og knipse vilt Usikker på om noen av familiens hunder skal stilles, men tipper litt på at lille Pelle kommer en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Det hadde vært gøy, men i år som i fjor kan ikke stabijen stille der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Det hadde vært gøy, men i år som i fjor kan ikke stabijen stille der Det er litt synd akkurat det Du får mase litt på klubben din, så skal vi mase litt også. Så kanskje vi får det til i 2015 eller 2016 I år skal Hundegodt ha stand, så det blir kjempe gøy. Er man nysgjerrige eller intr i fuglehund anbefales det å komme en tur Og så klart Ymse må stilles 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Det hadde vært gøy, men i år som i fjor kan ikke stabijen stille der Sier som Monica, gi beskjed til klubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Skal gjøre det Jeg får to fuglehundutstillinger med meg i år da som trøst (Vestlandets Fuglehundfestival). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Det er litt synd akkurat det Du får mase litt på klubben din, så skal vi mase litt også. Så kanskje vi får det til i 2015 eller 2016 I år skal Hundegodt ha stand, så det blir kjempe gøy. Er man nysgjerrige eller intr i fuglehund anbefales det å komme en tur Og så klart Ymse må stilles Ja han må nok det ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Blæ kan skrive men kan ikke stille hvis jeg skriver og skal jeg reise på utstillingen i det heletatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Blæ kan skrive men kan ikke stille hvis jeg skriver og skal jeg reise på utstillingen i det heletatt? Ja du må jo komme en tur Om du ikke skal stille kan du heie på Kaja og Ymse . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 reiser j så stiller j. og halvbroren går vel da i klassen under hvs j ikke husker feil så vi får da heia på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 25. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2014 Amigo skal stilles 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Har så lyst, så lyst, men så sitter man her i Tromsø da. Må vel se om jeg ikke finner noe litt mer lokalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Vi kommer, og jeg gleder meg Kommer du også @Kaja? Så hyggelig! Jeg har fått med meg en kollega dit også. Hun har en kjekk, dyp rød irsksettergutt på ca 4 år som skal stilles for første gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Nei brynt i ny jobb så kan ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Nei brynt i ny jobb så kan ikke Bah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Gleder meg til å se på alle de fine hundene! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 2. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 I morgen braker det løs Tidsplan finner du på www.fellesutstillingen.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 3. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2014 Nora fikk very good av Siv Sandø idag, men med en fin kritikk allikevel :-) Hun forklarte at hun ikke fikk excellent idag på grunn av for rett front, men samtidig skrøt hun veldig av resten av henne og ikke minst gemyttet (Den ene setningen i kritikken skjønner jeg ikke helt) Kritikk: Meget god type, størrelse + kjønnspreg. Velskåret hode med vennlig utrykk. Velansatte ører. Korrekt hals. Kunne ønsket bedre forbryst og bedre vinklet overarm. Velutviklet kropp for alder. Korrekt pels + farge. Noe fallende kryss. Stiller seg noe v. stilt (?). Kunne i bevegelse hatt noe sterkere fraspark. Utmerket temperament. Nora i kreativ løpestil: (Hun løp nogenlunde fint ellers altså ) Men hun kan være ganske søt og Braque Du Bourbonais: Vi hadde en fin dag på en vel gjennomført utstilling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2014 Nora fikk very good av Siv Sandø idag, men med en fin kritikk allikevel :-) Hun forklarte at hun ikke fikk excellent idag på grunn av for rett front, men samtidig skrøt hun veldig av resten av henne og ikke minst gemyttet (Den ene setningen i kritikken skjønner jeg ikke helt) Kritikk: Meget god type, størrelse + kjønnspreg. Velskåret hode med vennlig utrykk. Velansatte ører. Korrekt hals. Kunne ønsket bedre forbryst og bedre vinklet overarm. Velutviklet kropp for alder. Korrekt pels + farge. Noe fallende kryss. Stiller seg noe v. stilt (?). Kunne i bevegelse hatt noe sterkere fraspark. Utmerket temperament. Stiller seg noe understilt, tenker jeg det skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 3. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2014 Stiller seg noe understilt, tenker jeg det skal være. Ja, det kan tenkes. Jeg leste venstrestilt, men det ga ingen mening. Men jeg tror ikke hun stilte seg understilt egentlig. Heller utoverstilt - men det er kanskje ikke et ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 3. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2014 Stiller seg noe vidstilt kanskje? Litt sånn støttehjulstilling hvor beina blir litt bredt satt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2014 Fine Nora og fine braquen Hunter som ble BIS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts