Gå til innhold
Hundesonen.no

1920 talls stil


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Noen som vet hvor man kan få tak i en kjole som ser ut som den er fra 1920 tallet på meget kort tid? Kanskje dere har sett noe i en butikk nå nylig?

Vi skal ha Gatsby night på "klubben" på skolen på torsdag og jeg har så lyst på ny kjole til anledningen! :D Jeg har lenge hatt lyst på en slik kjole, men det er det å finne en da. En slik frynsete kjole som dette hadde vært noe!

tumblr_m5zc5yRkju1rp9mt7o1_400.jpg

flapper-dress.jpg

Forslag til andre ting som passer bra å ha med taes i mot :D Noe accesories jeg burde ha med eller en spesiell hårfrisyre? ( jeg har veldig langt hår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke den butikken på Galleriet (der oppe med broen) klær som er fra type 20-tallet, 40-tallet, 50-tallet osv.?

Hår stiler så ville jeg søkt på youtube etter tips.

Har egentlig ikke mer å komme med, virker kjempe kjekt da :) Håper du får fatt i noe

Jo, men de pleier å ha mer fra 50-tallet enn fra 20-tallet mener jeg. Men jeg kan kanskje sjekke det ut!

Anbefaler deg å spørre på laivforum.org, jeg vet at det er flere der i Bergensområdet som ihvertfall har hatt slikt.

Takk, jeg skal sjekke det ut :)

På herskap og tjenere har de nok ja! Den som er oppe på galleriet (:

Se svar lengre oppe :)

Men rekker det frem til torsdag da :P ?

Takk for svar alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...