Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Lager bare en egen tråd, jeg. Her kommer jeg til å legge ut bilder jeg tenker kan passe til en fotografisk CV. Det er bare å komme med pirk, kritikk, tips eller "ikke bruk det". Hadde en liten shoot med Luna istad, og jeg ble egentlig fornøyd med ganske mange av bildene. Det er noen som er ganske like, så jeg må bare klare å velge ut noen av dem. Ok, Sonen er skikkelig dust nå. ALLE de 7 andre bildene mine vil ikke lastes opp.. Noen som har peiling på hva som skjer? Lagrer de rett fra Lightroom, JPEG, som jeg pleier. Har ikke vært et problem før, men nå så vil den plutselig ikke lenger RED: Fjernet stygt 40% bilde Siter
Ingvild Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Laster du opp rett på sonen? Anbefaler å bruke f.eks. Flickr i stedet, kvaliteten blir mye bedre da + på sonen har du begrenset antall MB. Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Laster du opp rett på sonen? Anbefaler å bruke f.eks. Flickr i stedet, kvaliteten blir mye bedre da + på sonen har du begrenset antall MB. Ja, bruker sonen, men jeg prøver Flickr nå Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 DET VIRKER RED: Nå har jeg lagt inn alle bildene en gang til. Siter
Siri Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Det er lite poeng å legge ut bilder som ikke holder den kvaliteten du ønsker å vise fram. Som Ingvild sier, så bør du heller legge bildene på nettet et sted, og så linke til disse i stedet. Da mister du ikke kvaliteten og du bruker ikke opp kvoten på sonen. Edit: Da har du gjort det . Mye bedre . 1 Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Det er lite poeng å legge ut bilder som ikke holder den kvaliteten du ønsker å vise fram. Som Ingvild sier, så bør du heller legge bildene på nettet et sted, og så linke til disse i stedet. Da mister du ikke kvaliteten og du bruker ikke opp kvoten på sonen. Fikk det til nå 1 Siter
SiriEveline Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Toern festa seg veldig hos meg, fornøyd med kamera? 1 Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Toern festa seg veldig hos meg, fornøyd med kamera? Jeg er superfornøyd! Det er så fantastisk! Eneste jeg ikke skjønner er hvordan man skrur av den "fokus-lampen". Den som kommer opp hver gang man autofokuserer på noe. Har du greie på hvordan man kan skru av den? Luna synes den er skikkelig irriterende, så jeg har teipet en papirbit over den. Men ellers er det helt superdupert Siter
SiriEveline Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Godt å høre Må si jeg ikke har satt meg for mye inn i innstillingene, men sier som en kollega, Google it! 1 Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Bildene vises ikke hos meg. Ikke? Så rart.. Funker fint både på PC og mobil for meg. Siter
Teserere Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jeg ser heller ingen bilder, bare en firkant fra flickr som sier "this content is currently unavailable"... Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jeg ser heller ingen bilder, bare en firkant fra flickr som sier "this content is currently unavailable"... Det var da svært så vanskelig det her skulle være.. Fungerer det nå? Siter
roxie88 Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Det var da svært så vanskelig det her skulle være.. Fungerer det nå? Jeg kan se bildene iallefall 1 Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jeg kan se bildene iallefall Så bra! Endelig hadde både Sonen og Flickr lyst til å samarbeide. Siter
Teserere Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Nå ser jeg de 3 første Likte uttrykket på nr 2 godt, hvis jeg skulle pirke kunne jeg ønske at også nesen var i fokus 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Nå vises de første 3 hos meg òg, bruker iPad. Siter
Lunatic Skrevet 9. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Nå vises de første 3 hos meg òg, bruker iPad. Nå har jeg lagt inn alle bildene en gang til Siter
Recommended Posts