Trillian Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Heia! Bartemannen har fått kommentarer på at han er litt potetrang/ trange haser, noen tips til "øvelser" vi kan gjøre for å motvirke dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Det sies det kan rette seg noe med alder (mer muskler), men det har ikke stemt på Smula i alle fall. Hun har fått kommentar på det på et par utstillinger, men synes dommeren at hunden er bra nok så blir det ikke kommentert. Et tips er å gå sakte bort fra dommeren for det blir mer merkbart med høyere fart. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 Beklager OT, men jeg leste 'potet rang' ... På tide å legge seg, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 10. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Han er fæl på den potet rangen sin altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Første gangen jeg leste det så lurte jeg fælt på hva poteter hadde med hundeutstilling å gjøre Det hjalp å klikke seg inn og lese spørsmålet i kontekst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts