mnika Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Vel, eg er "litt" større en deg, og kan godt bruke en s på sommarstid av den typen der, men m med jakke under.. Ja, vidden er kun vidde, ikkje omkretsen;) Kan bytte til XS om du vil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Altså, jeg blir så usikker, men Hurttavesten min er nåde kortere og smalerei vidden enn den deri følge målene, og den er ikke innsvingt en gang, og jeg får plass til vinterjakke under. Så logikken sier at jeg da må ned enda en størrelse. Er bare så redd for at den ikke skal passe! Hurtta lifeguardvest: Høyeste punkt på skulder, der kragen begynner og ned: 59 cm Midje (den er like brei overalt så og si): 44-51 (fra smaleste punkt rett under armene til der vesten er på det breieste) Bredde (men med strikk som ikke er strekt ut) nederst: 48-49 cm. Ja, det må nok bli en xs, den virker jo til og med større enn Hurtta sin. Hadde du gått for en xs med disse målene å sammenlikne med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Altså, jeg blir så usikker, men Hurttavesten min er nåde kortere og smalerei vidden enn den deri følge målene, og den er ikke innsvingt en gang, og jeg får plass til vinterjakke under. Så logikken sier at jeg da må ned enda en størrelse. Er bare så redd for at den ikke skal passe! Hurtta lifeguardvest: Høyeste punkt på skulder, der kragen begynner og ned: 59 cm Midje (den er like brei overalt så og si): 44-51 (fra smaleste punkt rett under armene til der vesten er på det breieste) Bredde (men med strikk som ikke er strekt ut) nederst: 48-49 cm. Ja, det må nok bli en xs, den virker jo til og med større enn Hurtta sin. Hadde du gått for en xs med disse målene å sammenlikne med? Sender deg en XS, så har du vest til helga, om den er for stor kan eg bestille en xxs til deg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Ok! De finnes i enda mindre ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Hva koster det i porto fra deg? Klarte ikke finne det på hjemmesida (sikkert jeg som er for dårlig til å lete ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Tror det er 99 uten sporing og 150 med... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Stemmer:) Og fri frakt over 1000 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Det er blitt 1.oktober, og på tide å rydde vekk litt sommarvarer på lageret. Solduk, burvifter + adapter, springer og flåttfjerner er på tilbud so lenge lageret rekk. Førstemann til mølla!http://www.utstyrtilhund.no/butikk/tilbud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Det er blitt 1.oktober, og på tide å rydde vekk litt sommarvarer på lageret. Solduk, burvifter + adapter, springer og flåttfjerner er på tilbud so lenge lageret rekk. Førstemann til mølla!http://utstyrtilhund.no/butikk/tilbud Får opp vindu om at "Noe gikk galt" når jeg prøver og åpne linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Får opp vindu om at "Noe gikk galt" når jeg prøver og åpne linken Hvis du får samme som meg så er det bare facebook som prøver å redde deg fra å trykke på skumle linker, mulig linken er limt inn fra facebooksida? Anyways, hvis du trykker på fortsett (eller hva det står, hos meg står det "følg lenkja" siden jeg har på nynorsk), så kommer du til nettbutikken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Hm, limte inn frå facebook ja.. Men no har eg skrive den inn på ny, slepp du å få advarsel no? =) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 ...Her har det regna godt i dag, då er Soggy Doggy kjekt å ha! 15% på alt frå Soggy Doggy ut kvelden!http://www.utstyrtilhund.no/butikk/soggy-doggy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 3. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 12. oktober skal HUNDELIV på LP stevne Florø Hundeklubb og tar med eit utvalg varer. Om det er noko spesielt du vil sjå på så gi beskjed så blir det med på lasset Du kan evt bestille varene i nettbutikken og velge fraktmetode "Hentast i Ålfoten" og skrive "Florø" i kommentarfeltet ved bestilling:) www.utstyrtilhund.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 12. oktober skal HUNDELIV på LP stevne Florø Hundeklubb og tar med eit utvalg varer. Om det er noko spesielt du vil sjå på så gi beskjed så blir det med på lasset Du kan evt bestille varene i nettbutikken og velge fraktmetode "Hentast i Ålfoten" og skrive "Florø" i kommentarfeltet ved bestilling:) www.utstyrtilhund.no Mykje spennande du skal ta med? Er det slik at eg kanskje må ta turen for og snoke rundt? Edit: Skal du til Førde med litt ting og tang helga etterpå også, kanskje? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 3. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Mykje spennande du skal ta med? Er det slik at eg kanskje må ta turen for og snoke rundt? Edit: Skal du til Førde med litt ting og tang helga etterpå også, kanskje? Ta gjerne turen og snok litt Skal delta sjølve, men tar med det som er LP-relatert nedover; vestar, bukkar, kjegler, ruteband, leikar, godbitar... Berre gje beskjed om det er noko du vil snoke på som vi skal ta med;) (og uansett er det kjekt å ta en tur og sjå på lp!) No meldte eg plutselig på stemnet i Førde og......... So tar gjerne med nedover om du vil ha noko. Spurte Irene i påmeldingsmailen om eg kunne ta med varer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Ta gjerne turen og snok litt Skal delta sjølve, men tar med det som er LP-relatert nedover; vestar, bukkar, kjegler, ruteband, leikar, godbitar... Berre gje beskjed om det er noko du vil snoke på som vi skal ta med;) (og uansett er det kjekt å ta en tur og sjå på lp!) No meldte eg plutselig på stemnet i Førde og.... So tar gjerne med nedover om du vil ha noko. Spurte Irene i påmeldingsmailen om eg kunne ta med varer;) Har meldt på til Førde sjølv, så håpar du får ta med litt ting (sjølv om bruningen eigentleg ikkje skal få meir no *host, hark*) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 4. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 Har meldt på til Førde sjølv, så håpar du får ta med litt ting (sjølv om bruningen eigentleg ikkje skal få meir no *host, hark*) So kjekt, då snakkast vi iallefall i Førde:) Legger ut her om vi tar med varer;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 7. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2014 Veketilbud: http://utstyrtilhund.no/butikk/tilbud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 8. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Ny side på facebook: https://www.facebook.com/pages/Utstyrtilhundno-Hundeliv/1552089111673609?sk=timeline Lik, og del gjerne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 9. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Fotokonkurranse! Send inn et bilde med tema "TRENING", til [email protected], innan torsdag, 9/10 kl 2400. Alle bilder blir lagt ut samtidig etter fristen, og kan stemmast på fram til søndag 12/10 klokka 20.00.Premien til bildet med mest likes er ei soggy doggy slopmat NB; Max 3 bilder pr deltaker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Fotokonkurranse! Send inn et bilde med tema "TRENING", til [email protected], innan torsdag, 9/10 kl 2400. Alle bilder blir lagt ut samtidig etter fristen, og kan stemmast på fram til søndag 12/10 klokka 20.00. Premien til bildet med mest likes er ei soggy doggy slopmat NB; Max 3 bilder pr deltaker! Åååå jeg har mange bilder, men ingen er tatt av meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Nei, åh, fristen var jo i går og da så jeg ikke Daymn! Jaja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 10. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Er ikkje umulig om det blir fleire fotokonkurransar;) Følg med;) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Selger dere hurtta lifeguard trebingsvest i rosa? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 10. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Selger dere hurtta lifeguard trebingsvest i rosa? Pris? Kan bestille inn om du vil ha:) 799,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts