Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Må dessverre selge min fine hagle, da jeg har en skade i skulderen som gjør at jeg ikke kan skyte med den. Den ble kjøpt i juli i fjor, da ny fra butikk. Den har gått ca 80 skudd, og har ikke hatt noe problemer med den. Selges til hbo. 5000. Kan sendes per post, eller hentes i Asker eller Lillehammer. Kjøper må ha godkjent våpensøknad. Siter
Pringlen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Hva skal du med fuglehund da Må jo bli bra nok i skulderen til å skyte?? Siter
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Hva skal du med fuglehund da Må jo bli bra nok i skulderen til å skyte?? Har kjøpt ny:) halvauto, browning gold! Siter
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Har kjøpt ny:) halvauto, browning gold! Sabattien sparker hardt Siter
Pringlen Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Aha Da så.. Hva er ny pris på den? Siter
Kaja Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Aha Da så.. Hva er ny pris på den? Sabattin? Rundt 8000. Min har gått 80 skudd og er tatt godt vare på 1 Siter
Recommended Posts