simira Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Det må da være noen fra Halden her? Som kan tipse meg hvor jeg kan gå tur i Halden med Odin på fredag formiddag før jeg skal på kurs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Om du vil se noe, så er en tur opp til festningen absolutt noe du bør vurdere. Det er også fint ved Ulveholtet. Ellers kan du se om du finner noe HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 En tur opp til festningen blir vel fint. Skal ikke slite oss ut heller, når vi skal jobbe hele helga. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Litt seint, men om du fortsatt er i Halden og trenger innspill til tur så er Sponvika en fin plass Det er jo litt utenfor Halden forsåvidt, men om du har bil er jo ikke det noe problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Er fortsatt i Halden, men hverken bikkje eller eier har så mye energi til overs etter en 7 timers kursdag. Ikke ble det noe tur i pøseværet som var i går heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts