Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

1964386_10202562911207726_980819568_n.jp

10.00; Dagen startet med en litt senere morgentur enn planlagt, men det gjorde ingen ting for det var jo helg :) De to fine var veldig fornøyde da vi endelig kom oss ut da!

1974426_10202567934693310_1446442634_n.j

11.00; Så spiste jeg og hundene frokost og jeg så på Gossip Girl samtidig.

1974681_10202567934613308_181513649_n.jp

12.00; Etter at vi hadde hvilt litt etter frokost tok jeg med meg Mocca på langtur ut i skogen. Vi begynte på en sti vi ikke var helt sikre på og det er alltid spennende!

10000053_10202567934653309_1968432533_n.

13.00; Fortsatt på tur og vi fulgte pilene motsatt vei. Gærne altså!

1961546_10202567934573307_662046216_n.jp

14.00; Enda på tur! Ser dere hunden?

10003058_10202567934533306_55520665_n.jp

15.00; Har vært hjemme og byttet hund. Nå var det Oskar sin tur :)

1964435_10202567934453304_8462900_n.jpg?

16.00; Fortsatt på tur

1964481_10202567934333301_1986297060_n.j

17.00; Krøller håret og sminker meg

10000253_10202567934493305_1256683845_n.18.00; Er på min favoritt resturant Casa Mia for å feire lillebrors 18 års dag sammen med mange koselige mennesker :)

1964652_10202567934293300_1831060319_n.j

Resten av kvelden spiste jeg meg fryktelig mett på både mat og dessert og fortsatte godterispisingen da jeg kom hjem!

Fin dag :)

  • Like 4
Skrevet

Søøte voffser :)

Og du er SÅ heldig som har masse Gossip girl igjen å se på, jeg bare elsker den serien! Var nesten så jeg startet på nytt når den var ferdig, men jeg greide begrense meg altså :teehe:

Skrevet

Jeg liker så godt hvordan begge hundene dine ser helt like ut i fjeset! :D Var det Casa Mia i Lillestrøm dere var på?

Hehe, jeg liker det bildet kjempegodt! De ble så søte begge to :)

I Lillestrøm ja. Verdens beste mat :ahappy:

Søøte voffser :)Og du er SÅ heldig som har masse Gossip girl igjen å se på, jeg bare elsker den serien! Var nesten så jeg startet på nytt når den var ferdig, men jeg greide begrense meg altså :teehe:

Jeg har faktisk begynt på nytt :P

Har sett alle sesongene utenom den siste, som jeg har planer om å spare litt til.

Så nå er jeg bare på sesong 1 :)

  • Like 1
Skrevet

Søøte voffser :)

Og du er SÅ heldig som har masse Gossip girl igjen å se på, jeg bare elsker den serien! Var nesten så jeg startet på nytt når den var ferdig, men jeg greide begrense meg altså :teehe:

Enig :D Jeg elsker Gossip girl! Jeg må se alt på nytt en dag :aww:

Herlig dag! :ahappy: Heldige hunder som har deg som eier! Så mange timer på tur hver for seg også i det været da! :) Deilig middag!

  • Like 1
Skrevet

Søøte voffser :)

Og du er SÅ heldig som har masse Gossip girl igjen å se på, jeg bare elsker den serien! Var nesten så jeg startet på nytt når den var ferdig, men jeg greide begrense meg altså :teehe:

Det gjorde ikke jeg :whistle:

Ser ut son om du hadde en fin dag ts :D Søte vovver også

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Skrevet

Jeg har faktisk begynt på nytt :P

Har sett alle sesongene utenom den siste, som jeg har planer om å spare litt til.

Så nå er jeg bare på sesong 1 :)

Enig :D Jeg elsker Gossip girl! Jeg må se alt på nytt en dag :aww:

Det gjorde ikke jeg :whistle:

Så det ER lov altså? :lol: Må nesten revurdere den selvbeherskelsen min og muligens starte på nytt jeg også. Leighton Meester i Nellyreklamen før Paradise får meg til å føle et voldsomt GG-savn om dagen!!

Skrevet

 

 

 

 

 

Så det ER lov altså? :lol: Må nesten revurdere den selvbeherskelsen min og muligens starte på nytt jeg også. Leighton Meester i Nellyreklamen før Paradise får meg til å føle et voldsomt GG-savn om dagen!

Ja, selvfølgelig! Jeg ser for å se om Gossip Girl "stemmer" :P Skal se om igjen Pretty Little Liars og lete etter A også :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Ja, selvfølgelig! Jeg ser for å se om Gossip Girl "stemmer" :P Skal se om igjen Pretty Little Liars og lete etter A også :lol:

Jeg har faktisk sett de første episodene for å se om det stemmer. Og jeg fikk følelsen av at de bare har funnet på hvem GG skulle være underveis, for det er hvertfall EN scene i starten hvor det ikke stemmer :P

Skrevet

 

Jeg har faktisk sett de første episodene for å se om det stemmer. Og jeg fikk følelsen av at de bare har funnet på hvem GG skulle være underveis, for det er hvertfall EN scene i starten hvor det ikke stemmer :P

Jepp! Men må få litt GG også, hvis ikke hadde det vært lett å se :P Skuespillerne visste jo ikke selv hvem som var GG

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Enig :D Jeg elsker Gossip girl! Jeg må se alt på nytt en dag :aww:

Herlig dag! :ahappy: Heldige hunder som har deg som eier! Så mange timer på tur hver for seg også i det været da! :) Deilig middag!

Tusen takk! Det var koselig sagt :)

--

Nå lurer jeg jo fryktelig på hvem GG er da. Så kanskje jeg må se fort gjennom de tidligere sesongene sånn at jeg kommer meg til siste :P

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...