BareLinn Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Presenterer min nye kompis her inne med engang jeg, siden jeg ikke klarer å vente.. Har lenge vært på utkikk etter brukshund, og siden jeg er oppvokst med schæfer, har det vært min store drøm i flere år.Hovedgrunnen til at jeg ikke anskaffet meg en schæfer tidligere,var at jeg følte jeg ikke hadde plass.. Men i februar, flyttet jeg til et hus i Hallingdal, med stort tun utenfor, skogen som nærmeste nabo, i alle retninger, og da startet jeg jakten.Igår kom Macho,i hus.En fantastisk vakker schæfer hannhund på snart 3år.Kastrert, godt grunntrent,og bare en stor kosegris på 40kg +/-.Skal bruke tiden fremover på å bli kjent med han,og få han vant til omgivelsene og meg. Hittil går det veldig greit Han er fra kennel Rinnrisla Legger ved et par mobilbilder sålenge,så kommer det nok fler etterhvert Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer så masse med en flott hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Grattis med dröm i uppfyllelse hoppas ni får massa fina upplevelser tillsammans! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer så mye! Åh, misunnelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer med drømmen i oppfyllelse! Han så kjekk ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer så mye Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer! Håper det blir hunden som du har drømt om! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Tusen taaakk Et dårlig-feilveil-mobilbilde Jeg er helt forelsket Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer med drømme gutten Fikk selv min egen drøm i oppfyllelse forrige oktober så den følelsen er awesome Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer så mye med den store gutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Tuuusen takk, alle sammen <3 Hjertet mitt.... *sukk* Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer! Håper han er alt du måtte ønske deg Går de godt sammen de to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Han piper & kviner en del,så litt ro-trening må til Det skjer ikke noe hver gang man reiser seg nemlig. Hehe. Men alt er nytt her og da,så får gi han litt tid Sheltien min og han går kjempefint Annet enn når han skal leike,da blir han litt for stor og litt for voldsom for henne Utover det går de kjempefint sammen, hittil Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer med ny hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer så mye! Fin gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Gratulerer med drømmen din Han hadde veldig fine sorte tegninger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Tusen takk alle sammen^^Han er en skikkelig kjekking Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 4. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Jeg er SÅ fornøyd med at de er så "close" allerede <3 Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Gratulerer så mye med ny hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Gratulerer så mye med fin hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Å så fin!!! Gratulerer!! Skal du trene noe med han/bruke han til noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 4. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Å så fin!! Gratulerer! Skal du trene noe med han/bruke han til noe? Takk, en stor gutt Ja,planen er å lære han å trekke,også litt kløv. Lydighetsøvelser er og på menyen,men inntil videre bare koser vi oss og blir kjent med hverandre Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 4. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 <3Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Gratulerer med ny hund! Jeg kjente farfaren hans godt og vet godt hvem morfaren er. Han er jo et eksempel på de som ønsker å kombinere bruks med showlinjer. Jeg håper du har tenkt til å HD røntge han, for det er mye HD på enkelte av linjene hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Han piper & kviner en del,så litt ro-trening må til Det skjer ikke noe hver gang man reiser seg nemlig. Hehe. Men alt er nytt her og da,så får gi han litt tid Joda du reiser deg jo! Asti sier det er en helt legitim grunn til å sprette opp og glede seg til noe, hver gang ... Gratulerer så masse med schæfer'n, håper han er alt du ønsker deg og litt til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts