Garmen Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Jeg bruker Wilton icing colors! Gliset bleeeeeeeeeeeeeeeekner! SLITEN! De to siste bunnene er i ovnen nå. You can do it, you can do it! :cheerleader: 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Wohooooooo! Alle bunnene er ferdige! Har ikke SJANS til å engang tenke på å sette dette sammen til en kake i kveld, men nå er det verste gjort, ihvertfall! Feirer med ei flaske Liersider! Skål! 3 Siter
Guest Gråtass Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Weee hva skal du fylle kaka med?? Jeg har noen favoritt kombinasjoner: vaniljekrem og banan, sjokoladekrem og mandarin, krem med sjokoladeflak og bringebær eller kremfløte med jordbær og blåbær. Siter
SoppenCamilla Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Weee hva skal du fylle kaka med?? Jeg har noen favoritt kombinasjoner: vaniljekrem og banan, sjokoladekrem og mandarin, krem med sjokoladeflak og bringebær eller kremfløte med jordbær og blåbær. En sånn ostekrem, eller hva det nå heter. Med philadelphia. 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 En sånn ostekrem, eller hva det nå heter. Med philadelphia. Hmm hvis det er sånn jeg bruker på gulerotkake, så er den veldig god, men den blir litt mektig og kvalmende, så greit med noe friskt til, som bær el. Siter
SoppenCamilla Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Hmm hvis det er sånn jeg bruker på gulerotkake, så er den veldig god, men den blir litt mektig og kvalmende, så greit med noe friskt til, som bær el. Ja, tenker å pynte på og rundt med bær, kiwi, stjernefrukt, hva nå enn jeg finner i butikken. Siter
Castella Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Kaka ser veldig kul ut men er den god? Det er jo bare masse sukkerbrød med fargestoffer? Blir den ikke veldig lett tørr og kjedelig? Siter
tm100020 Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Disse kakene så kjempegode ut! Og forsåvidt perfekt tråd til meg, som elsker kaker Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Kaja Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Kaka ser veldig kul ut men er den god? Det er jo bare masse sukkerbrød med fargestoffer? Blir den ikke veldig lett tørr og kjedelig? Er jo krem i mellom:) Siter
Castella Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Er jo krem i mellom:) Jo...men likevel? I bunn og grunn er jo kaka bare masse sukkerbrød i lag. Det blir mye brød. Jeg vill ihvertfall dynket hvert brød veldig godt og brukt masse fyll. Håper soppen forteller oss hvordan smaken ble! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Siter
SoppenCamilla Skrevet 1. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 It was a great success! Hadde tenkt til å dynke brøda, men gadd rett og slett ikke, for de føltes ikke tørre ut i det hele tatt, og det var de ikke heller! Det var helt usannsynlig mektig, da! 4 Siter
Garmen Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 It was a great success! Hadde tenkt til å dynke brøda, men gadd rett og slett ikke, for de føltes ikke tørre ut i det hele tatt, og det var de ikke heller! Det var helt usannsynlig mektig, da! Kjempefin! Hvordan delte du opp lagene? Ser ut som du gikk for rutemønster? Siter
SoppenCamilla Skrevet 1. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 (endret) Kjempefin! Hvordan delte du opp lagene? Ser ut som du gikk for rutemønster? Ja, gjorde det akkurat som i den linken du la ut på første sida! Har to lag med sitronsmak (oppskriften bare rett fra samme linken), ett med svak hint av eple, ett med svak hint av bringebær (fortsatt samme oppskrift som på de med sitron, bare bytta ut sitronen). Så ett sjokolade, og ett red velvet (vanilje)! Det høres mye ut, og det er kanskje det og, men det passa faktisk fint sammen! Edit: Og siden red velvet-laget ble så høyt, så måtte jeg dele det i to, og da brukte jeg den ene delen som "lokk" på toppen, sånn at det skulle bli helt jevnt der, derfor er det ett lag med kun rødt øverst. Endret 1. Mars 2014 av SoppenCamilla 1 Siter
Garmen Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Ja, gjorde det akkurat som i den linken du la ut på første sida! Har to lag med sitronsmak (oppskriften bare rett fra samme linken), ett med svak hint av eple, ett med svak hint av bringebær (fortsatt samme oppskrift som på de med sitron, bare bytta ut sitronen). Så ett sjokolade, og ett red velvet (vanilje)! Det høres mye ut, og det er kanskje det og, men det passa faktisk fint sammen! Edit: Og siden red velvet-laget ble så høyt, så måtte jeg dele det i to, og da brukte jeg den ene delen som "lokk" på toppen, sånn at det skulle bli helt jevnt der, derfor er det ett lag med kun rødt øverst. Så kult, da vet jeg hvem jeg skal gå til når jeg en gang skal lage sånn selv den ble kjempeflott! 1 Siter
Monab88 Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 It was a great success! Hadde tenkt til å dynke brøda, men gadd rett og slett ikke, for de føltes ikke tørre ut i det hele tatt, og det var de ikke heller! Det var helt usannsynlig mektig, da! Wow, jeg er imponert! 1 Siter
Kaja Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Wow! Sånn kake vil jeg lage en gang også 1 Siter
Recommended Posts