Gå til innhold
Hundesonen.no

Pupper/patter...


Recommended Posts

Nå lurer jeg plutselig litt! Hvor mange patter skal tispene ha? Ser plutselig at vår lille valp har 6 på den ene siden og 4 på den andre :? De er jo så små at det er vanskelig å se, men nå er jeg ganske sikker på at jeg ikke har oversett noen, og det stemmer jo ikke heeelt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så det er helt vanlig at det ikke stemmer helt altså?

Vet bare at de tispene foreldrene mine har hatt, har hatt likt antall på hver side, så jeg stusset plutselig litt... Herlighet, så mye jeg plutselig lurer på når hunden er i hus. Lest og lest, men det dukker liksom hele tiden opp noe jeg lurer på alikevel - sånn er det vel bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen standard for antall patter, nei. Men de bør jo ha patter..

En kjent fuglehunddommer liker å fortelle om reaksjoner på dømming. En gang hadde en tispe fått 0.premie. -Stor oppstandelse rundt ringen selvsagt, hunden var tidligere godt premiert.

Det ble imidlertid stille da dommeren løftet opp fronten på tispen og viste frem at hun IKKE hadde patter i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen standard for antall patter, nei. Men de bør jo ha patter..

En kjent fuglehunddommer liker å fortelle om reaksjoner på dømming. En gang hadde en tispe fått 0.premie. -Stor oppstandelse rundt ringen selvsagt, hunden var tidligere godt premiert.

Det ble imidlertid stille da dommeren løftet opp fronten på tispen og viste frem at hun IKKE hadde patter i det hele tatt...

He, he, håper han hadde andre grunner for å gi hunden 0. premie - det står ingenting i en eneste hundestandard at tisper skal ha patter... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...