Sombiejenta Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Hei sonen! Jeg skal på besøk hos ei venninne (@Linhaug) på hennes hytte i nærheten av Klokkerstua på Hurum. Vi er begge fotointeresserte. Det hadde vært gøy om vi kunne låne deres dyr til fotografering. Vi har anledning til å reise rundt Klokkerstua, Hurum og Sætre lørdag den 1. mars. Er det noen som bor/er i området på det tidspunktet som kan tenke seg å stille opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Typisk at jeg ikke bor der lenger daa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Mer enn gjerne! Bor i Røyken men er jo bare noen minutter til Klokkarstua og kan gjerne møtes et sted som passer til fotografering (også kanskje dele litt erfaringer,og tanker). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Hei sonen! Jeg skal på besøk hos ei venninne (@Linhaug) på hennes hytte i nærheten av Klokkerstua på Hurum. Vi er begge fotointeresserte. Det hadde vært gøy om vi kunne låne deres dyr til fotografering. Vi har anledning til å reise rundt Klokkerstua, Hurum og Sætre lørdag den 1. mars. Er det noen som bor/er i området på det tidspunktet som kan tenke seg å stille opp? Ooo!! Når evt er dette?? og er det mulig å få bildene?) Skal dere bruke det til noe spesielt eller er det bare for gøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Ooo! Når evt er dette?? og er det mulig å få bildene? ) Skal dere bruke det til noe spesielt eller er det bare for gøy? Vi vil helst fotografere mens det er lyst ute, så senest kl. 16.00 Vi ønsker bare å ta litt bilder av ulike dyr for å dyrke vår interesse enda mer, så er er for gøy og for læring sin del. I mitt tilfelle, så har jeg en blogg på nettstedet hunden.no og en fotoside på Facebook som jeg gjerne vil publisere bildene jeg tar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Skulle gjerne ha fått tatt litt bilder av malamutene mine, men akkurat den dagen har jeg en avtale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sombiejenta Skrevet 25. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 @SiriEveline og @sham: Tusen takk for at dere gjerne stiller opp! Jeg sender PM til dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Har du link til siden din på FB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Har du link til siden din på FB? Ja, www.facebook.com/lindahaugenphotography Edit: Sombiejenta har også en fotoside på Facebook: www.facebook.com/idasombyphotography 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2014 Takk for en hyggelig "playdate" gleder meg til å se bildene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Ja tusen takk! Veldig hyggelig for eiere, og sikkert kjempegøy for hundene (Tetris var ihvertfall sliten). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Tusen takk for veldig hyggelig sammenkomst! Ble masse bilder fra begges side 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Tusen takk for veldig hyggelig sammenkomst! Ble masse bilder fra begges side Gir dere beskjed når de er ute? Kjenner jeg er veldig nysgjerrig (og utålmodig ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Gir dere beskjed når de er ute? Kjenner jeg er veldig nysgjerrig (og utålmodig ) Må nok holde deg på pinebenken litt til, Camilla Jeg har faktisk fått ryddet og slettet en del bilder nå, men jeg kan få sett om jeg får lagt ut noen i bildeforumet om ikke altfor lenge Er det ikke lov å legge ut bilder i en denne tråden if. reglene for hundesonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Må nok holde deg på pinebenken litt til, Camilla Jeg har faktisk fått ryddet og slettet en del bilder nå, men jeg kan få sett om jeg får lagt ut noen i bildeforumet om ikke altfor lenge Er det ikke lov å legge ut bilder i en denne tråden if. reglene for hundesonen? nå forstår jeg ikke helt spørsmålet ditt? Du kan legge ut så mye bildetråder du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 nå forstår jeg ikke helt spørsmålet ditt? Du kan legge ut så mye bildetråder du vil At man kun må bruke bildeforumet for å legge ut bilder fra hundetreff etc., og ikke kan bruke andre forumtråder som f.eks. i "hundeprat" for å legge ut bilder? For jeg kunne gjerne lagt ut noen bilder i denne tråden, men vet ikke om det er lov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2014 At man kun må bruke bildeforumet for å legge ut bilder fra hundetreff etc., og ikke kan bruke andre forumtråder som f.eks. i "hundeprat" for å legge ut bilder? For jeg kunne gjerne lagt ut noen bilder i denne tråden, men vet ikke om det er lov Det vet ikke jeg heller, men det er bare å opprette en bildetråd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Fineste Tetris til @SiriEveline ! Bare en liten smakebit på bildene mine i alle fall Litt usikker på min egen redigering her, så får se om jeg ikke gjør det annerledes. Litt dårlig kvalitet her, men. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Fytti så flott han har blitt @SiriEveline ! Ønsker litt mer klarhet, spesielt rundt øyene bare 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Pent bilde, men jeg personlig synes det hadde vært enda penere uten halsbåndet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 At man kun må bruke bildeforumet for å legge ut bilder fra hundetreff etc., og ikke kan bruke andre forumtråder som f.eks. i "hundeprat" for å legge ut bilder? For jeg kunne gjerne lagt ut noen bilder i denne tråden, men vet ikke om det er lov Bildeforumet er til bildetråder, du kan legge ut ett bilde her men ikke lag en post med 25 bilder i, så en til etc. da er det jo fort en bildetråd. da hører de postene ofte bedre til i en egen tråd i bildeforumet. f.ex har vi jo poster om at vi skal trene/møtes. også har vi bildetråd fra treffet etterpå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Jeg oppdaget @Kaja, at jeg hadde klart å få skarpheten på snuta og ikke på øyne.. Irriterer meg, for dette var eneste bildet hvor han så direkte inn i kamera. Har så klart flere, men der ser han litt mer og mer til venstre igjen. Gjør jo ingenting, men riktig som du mener, at klarheten bør uansett være på øyne! Tusen takk for tips. Ja, hadde helt klart blitt finere uten halsbåndet @Tonje. Allikevel er det nøytralt, og henger jo relativt fint på. Husker ikke om vi tok bilder uten halsbånd også. Må se i arkivet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheltienkenai Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Bildeforumet er til bildetråder, du kan legge ut ett bilde her men ikke lag en post med 25 bilder i, så en til etc. da er det jo fort en bildetråd. da hører de postene ofte bedre til i en egen tråd i bildeforumet. f.ex har vi jo poster om at vi skal trene/møtes. også har vi bildetråd fra treffet etterpå. Aha! Da kan jeg lage egen bildetråd i bildeforumet med flere bildet fra treffet når den tid kommer. Mulig også flere er interessert i å se også Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts