Wanderlust Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Skrevet 24. Februar 2014 Jeg vil se bilder og filmer tatt med et GoPro kamera. Helst bilder (har sett en del filmer, men ikke så mange bilder som jeg vet har blitt tatt med et gopro). Gjerne filmer/video både på land og i vann Noter hvilket GoPro det har blitt tatt med. Siter
Anette Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Skrevet 25. Februar 2014 Endret tittelen din jeg for jeg lurte på hva ropro var Siter
Wanderlust Skrevet 25. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2014 Endret tittelen din jeg for jeg lurte på hva ropro var Nysgjerrighet trekker flere folk Neida, ikke alltid like greit på tlf Takk Siter
Anette Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Skrevet 25. Februar 2014 Nysgjerrighet trekker flere folk Neida, ikke alltid like greit på tlf Takk Har ønsket meg GoPro 3 selv, utover det sitter jeg mest på youtube Siter
Wanderlust Skrevet 25. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2014 Har ønsket meg GoPro 3 selv, utover det sitter jeg mest på youtube Problemet er at man finner mest filmer. Jeg vil se stillbilder også Jeg har veldig lyst på, men samtidig koster det litt... Så usikker på om det er verdt det. Om det blir brukt. Osv osv. Godt det er en stund igjen til bursdag Så har jeg tid til å tenke! Siter
Gjest Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Skrevet 25. Februar 2014 Hvis du tenker at stillbilder skal ha kvalitet også, ville jeg minst gått for GoPro HERO 3 og nyere. Jeg har hatt tilgang på årgangen før GoPro 3, 2 eller noe? , og stillbildene er ikke akkurat quality. iPhone 5'en min tar bedre bilder enn det. (har ikke noen eksempler jeg kan legge ut, mest familie og slikt, brukte det på 17 mai) Siter
Kaja Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Skrevet 25. Februar 2014 Sååå sinnsykt lyst på goporo! Perfekt i elva og på jakt^^ Siter
Recommended Posts